عصر خدمات » 15.7 هزار شکایت مردمی از وضعیت کالا ها و خدمات در فروردین 98

سازمان حمایت اعلام کرد

۱۵٫۷ هزار شکایت مردمی از وضعیت کالا ها و خدمات در فروردین ۹۸

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: مردم در فروردین ماه امسال 15 هزار و 783 فقره شکایت در ارتباط با کالا ها و خدمات ثبت کردند که 71 درصد آنها رسیدگی و پاسخ داده شد.

به گزارش عصر خدمات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، برپایه آمار اعلام شده از سوی سازمان مزبور در فروردین ماه امسال تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۹ فقره شکایت مردمی مربوط به کالاها و ۲ هزار و ۳۵۴ فقره شکایت در ارتباط با خدمات بود که توسط ستاد خبری مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اعلام شد.
برپایه این گزارش، از مجموع شکایت های رسیدگی شده، پنج هزار و ۳۳۵ فقره تخلف به تایید رسید و پنج هزار و ۸۵۴ مورد تخلف مورد تایید قرار نگرفت، چهار هزار و ۵۹۴ شکایت هم در مرحله بررسی است.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان حمایت، از مجموع شکایت های دریافتی فروردین ماه امسال، ۷۱ درصد آنها رسیدگی شده و ۲۹ درصد به دلیل استعلام های حقوقی یا درخواست نظریه کارشناسی در مرحله رسیدگی است.
بر اساس این گزارش، ۱۰ هزار و ۸۳۳ شکایت به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۷۹۵ مورد حضوری و ۲ هزار و ۱۵۵ فقره کتبی بود.
پیشتر «عباس تابش» رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: پارسال ارزش پرونده های تشکیل شده برای متخلفان یک هزار و ۳۰۰ درصد و گشت های مشترک ۳۲ درصد افزایش داشت که با همکاری و همراهی تعزیرات حکومتی میسر شد.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خودروکارعصر تشکلعصر خدمات