اخباربرگزیده هاخودروویژه ها
بيشترين رشد رضايت مشتريان در خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید


تخته چيان بيان كرد: سايپايدك در سال 99 در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواستهاي مشتريان، توانسته است گامهاي مهمي در اين مسير بردارد و به اهداف پيشبيني شده دست يابد.
وي يادآور شد: اين حركت رو به جلو و رشد صعودي كه از سال گذشته آغاز شده، مديون تلاش كاركنان و همراهي شبكه نمايندگيها در اجراي سياستها و برنامههاي سازمان است. نظارت بر حسن اجراي برنامههاي خدمات پس از فروش و پيگيري خواستهها و سلايق مشتريان در ارائه خدمات و همچنين ارائه خدمات نوين مبتني بر انتظارات مشتري، در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده و در كنار آن از آموزش كاركنان نمايندگيها و بكارگيري نيروهاي متخصص نيز بهره بردهايم.
معاون شبكه سايپايدك تاكيد كرد: اين افزايش امتياز كه برآيند نظرات مشتريان از نحوه دريافت در خدمات شبكه گسترده نمايندگيها ميباشد براي ما بسيار ارزشمند و قابل تحسين است و تلاش خواهيم كرد كه اين روند رو به رشد را در ماه ها و سال هاي آينده ادامه دهيم.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/