اخباربازار سرمایهتاپ

افزایش تقاضا در کلیت بازار سرمایه/ دوری از خرید‌های هیجانی منطقی‌ترین حرکت سهامداران

به گزارش عصر خدمات،  هرچند شروع این هفته با سکون وحرکت لاک پشتی و نوسانات در تک سهم‌ها همراه بود، اما هرچه به آخر هفته رسیدیم شاهد افزایش تقاضا در کلیت بازار بودیم و آخرین روز کاری عمومیت بازار روند مثبت به خود گرفت و شاهد هیجان مثبت درتابلوی معاملات بودیم به طوری که ارزش معاملات از ۶ همت در معاملات خرد سهام عبور کرد و بیشترین رقم در پاییز امسال را ثبت کرد.

بعد از هلدینگ‌های بورسی برخی از بانک‌ها نیز به جلسه‌ی تجدید ارزیابی دعوت شدند. خبری که برای این صنعت و کلیت بازار قابل اهمیت بود، تجدید ارزیابی در شرایط تورمی باعث واقعی شدن ترازنامه شرکت‌ها می‌شود و بازار به استقبال جلسه شنبه سازمان با شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه رفت. سرمایه‌گذاران و سهامداران حق دارند از ارزش روز دارایی‌ها مطلع شوند. این اتفاق برای سرمایه‌گذاران و هم برای تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران مزایایی در پی خواهد داشت.

منطقی‌ترین حرکت  برای سهامداران دوری از خرید‌های هیجانی است

در هر صورت هفته‌ معاملاتی خوبی به پایان رسید و پرونده بازار سهام در این هفته با ورود پول ۲۸۰ میلیارد تومانی بسته شد. انتظار می‌روند هفته‌ی بعد، شاهد هیجانات و جدال جالب خریدار و فروشنده باشیم. البته برای اطمینان از این قضیه باید معاملات هفته‌ بعد را رصد کنیم، منطقی‌ترین حرکت دوری از خرید‌های هیجانی است.

در این هفته در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای عالی بورس که با حضور اعضا و به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به تصویب رسید تا شاید نماد‌های استانی یک قدم به تعیین تکلیف  نزدیک‌تر شوند.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا