اخبارتاپخودرو

امدادرسانی ایساکو به مسافران نوروزی از فردا/ امدادگر خانم به‌سیستم خدمات‌رسانی افزوده شد

 طرح امداد نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو توسط شرکت ایساکو از روز جاری بیست و چهارم اسفند ماه همزمان با آغاز شدن سفرهای نوروزی در سراسر کشور آغاز شد.

 ماشالله وردینی معاون شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این مراسم گفت خوشبختانه طی سالهای گذشته بیساکو توانسته در شاخص رضایت‌مندی مشتریان موفق عمل کند و در طرح های امداد نوروزی موفقیت به دست آمده است.

وی در ادامه افزود طرح امداد نوروزی ایران خودرو از فردا بیست و چهارم اسفند ماه آغاز و ۲۱۶۰ گروه امدادی تا سیزده فروردین سال ۱۴۰۱ به مراجعه کنندگان امدادرسانی می کنند.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو تصریح کرد: هدفگذاری ایساکو در طرح خدمات امداد ویژه نوروز رضایت ۹۰ درصدی است و خدمات چون ایاب و ذهاب برای همه خودروهای ایران خودرو رایگان خواهد بود ضمن ۱۵ درصد تخفیف برای قطعات در نظر گرفته شده و تعداد نمایندگی های پایلوت برای خودروهای پنج ستاره کی هم چون تارا افزایش یافته است.

وردینی یادآور شد: نظارت های شبکه و بازرسی های محسوس و نامحسوس در شبکه در سراسر کشور انجام خواهد شد و روند مراجعه و از دادخواهی مشتریان در داشبورد های کنترلی مدیریت طرح رصد می‌شود و همچنین افراد خبره در مراکز مدیریتی استان‌ها نظارت های  فنی مهندسی را در دستور کار دارند.

 وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار امدادگر خانم نیز به شبکه امداد رسانی ایران خودرو افزوده شده این امدادگران تمام دوره های مختلف تخصصی امدادرسانی را نیز گذرانده اند و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا