اخباربازار سرمایهتاپ

بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع در تامین مالی شرکت‌ها است

 مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: امیدوارم شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها باشد.

به گزارش عصر خدمات، محمود گودرزی در برنامه رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، اظهار کرد: امیدوارم شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه سازمان بورس نقش چشمگیری در راه‌اندازی بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای داشته است، افزود: زمستان سال قبل که به کرمانشاه رفتیم اهدافی در جلسه مطرح شد که با پیگیری سازمان گسترش، سازمان بورس و شرکت بورس تهران این امر رقم خورد؛ تمام ذینفعان تمایل داشتند که این امر با سرعت بالایی تحقق یابد.

مدیر عامل بورس تهران گفت: روزی که پذیره‌نویسی این پروژه سوخت سبز آغاز شد، تعداد زیادی از فعالان بازار از این پروژه حمایت کردند؛ امید می‌رود مسئولان با عملکرد خود پاسخگوی مثبتی را به جذب ۲ هزار میلیارد تومانی که طرف دوروز به این پروژه تزریق شد را بدهند. یکی از الزاماتی که می‌تواند موجب تقویت بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای شود عملکرد مدیران و تحقق پروژه است.

گودرزی بیان کرد: محصولات سوخت سبز بعد از ورود به بایواتانول در بورس کالا به سبب شفافیت عرضه شود. امید می‌رود بعد از ورود محصول به این بازار شاهد تحقق اهداف سودآوری باشیم ، بورس کالا بهترین بازار برای فروش محصولات است سال ها نیز حسن اجرای خود را ثابت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا