اخبارخودرو

بازدید مدیران عامل سایپا و ایران خودرو از سایپا پرس

مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور از خطوط تولید شرکت سایپاپرس بازدید کردند.

به گزارش عصر خدمات ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو ضمن حضور در شرکت سایپاپرس از توانمندی این شرکت در حوزه تولیدات پرسی بازدید کردند.

در این بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به انجام برنامه استراتژیک همکاری دو مجموعه در حوزه های مختلف گفت: بر اساس برنامه همکاری استراتژیکی که بین دو گروه بزرگ خودروساز کشور آغاز شده، در حوزه زنجیره تامین نیز باید از قابلیت هایی مشترک هم استفاده کنیم و با توان مشترک اقدام به تولید محصولات آینده داشته باشیم.

محمدعلی تیموری افزود: شرکت سایپا پرس یکی از شرکت های اصلی در زمینه پرس شاپ در ایران است و از توانمندی های خوبی در این حوزه برخوردار است.

او با اشاره به اینکه بر اساس سیاست گذاری وزارت صمت باید به سمت تیرینگ شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین حرکت کنیم گفت: شرکت سایپا پرس که یک شرکت دانش بنیان است، در حوزه پرس قطعات خودرویی قابلیت تیرینگ شدن دارد و این بازدید در جهت محقق شدن این موضوع انجام شد.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: شرکت دیگر گروه سایپا در حوزه پرس قطعات خودرویی، شرکت ایدکو پرس سایپا است که در این تیرینگ شدن در زیر مجموعه سایپا پرس قرار خواهد گرفت و شرکت قالب های صنعتی سایپا نیز به منظور قالب سازی در این تیرینگ و زیرمجموعه سایپا پرس خواهد بود.

او افزود: بر این اساس شرکت سایپاپرس به عنوان تیرینگ مجهز به طراحی و ساخت قالب می شود و زنجیره تامین قطعات و مجموعه های پرسی توسط این تیرینگ مدیریت خواهد شد و این موضوع باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده محصولات می شود.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا