اخبارخودرو

برنامه ایران‌خودرو برای تعمیق ارتباط با دانشگاه/ آمادگی ایران‌خودرو برای پذیرش سرباز دانشجو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش عصر خدمات،  مهدی خطیبی در بازدید از مدیریت آموزش و توسعه کارکنان ایران خودرو، با تاکید بر لزوم توسعه آموزش و همکاری با دانشگاهیان در قالب پیاده سازی برنامه های پروژه محور، عنوان کرد: باید بتوانیم پلی میان صنعت خودروسازی و دانشگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان خودروسازی که از لحاظ کمی و کیفی در کشور و خاورمیانه از جایگاه قابل توجهی برخوردار است و در نظر دارد تا نقش راهبری خود را با انجام اقداماتی کمی و کیفی نظیر افزایش تولید، توسعه صادرات، توسعه محصول، ارتقای کیفیت و… در بازار خودرو حفظ کند، احصای نقش آموزش اقدام سخت و پیچیده ای نیست.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که آموزش یکی ازکارپایه های اصلی برای دست‌یابی به این اهداف است، اظهار کرد: هرچه توجه بیشتری به مقوله آموزش و توسعه کارکنان داشته باشیم، با مشکلات کمتر و شرایط بهتری می توانیم مسیر رشد و توسعه را طی کنیم.

وی با تاکید بر این‌که در محیط های صنعتی و شغلی، آموزش باید کاربردی باشد، گفت: هم چنین ارتقای مشاغل و رده های شغلی کارکنان نباید صرفا با ارایه مدارک دانشگاهی باشد، بلکه باید به دانش و مهارت های فرد نیز توجه ویژه ای شود تا این ارتقا بر مبنای شایسته سالاری و با تکیه بر ظرفیت های فردی اشخاص صورت گیرد.

خطیبی بر لزوم تقویت ارتباط با دانشگاه ها به صورت کاربردی اشاره و خاطرنشان کرد: تاسیس تکنوسنتر  با هدف ایجاد ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه بود و این مرکز شکل گرفت تا هماهنگ کننده شرکت‌های دانش بنیان با گروه صنعتی ایران خودرو باشد تا در نهایت بتوانیم بهترین خروجی را از این همکاری دو سویه داشته باشیم.

وی یکی از دلایل پیشرو بودن ایران خودرو در صنعت خودروسازی کشور را بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و توانمند دانست.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به لزوم آشتی دادن آموزش با محیط های صنعتی اشاره کرد و گفت: آموزش باید در دل محیط های صنعتی و خطوط تولید صورت گیرد و این اقدام می تواند بر کیفیت اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انسانی تاثیر خوبی داشته و به تربیت نیروهای کارآمد و توانمندتر کمک شایانی کند.گفتنی است، در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت گرامی‌داشت روز پزشک، از مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه و درمانگاه ایران خودرو بازدید به عمل آورد و از پزشکان، پرستاران و کارکنان شاغل در این بخش تقدیر و قدردانی کرد.

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا