اخباربانک و بیمهتاپ

به زودی مشکلات پرداخت وام فرزندآوری حل خواهد شد

نماینده مجلس گفت: بانک‌ها محدویت‌هایی برای منابع پرداخت وام فرزندآوری داشته اند همه این موارد در مجلس و اصلاحیه پیش بینی شده تا رفع شود.

به گزارش عصر خدمات ،شهبازی گفت: در خصوص وام فرزند آوری یک سری اشکالات وجود داشت به طور مثال به افرادی که سربازی نرفتند یا فردی که بدهی و چک برگشتی داشته وام پرداخت نمی‌شد این موضوعات در مجلس مطرح، اصلاحیه و پیشنهادات در غالب طرح دو فوریتی ارائه و روز گذشته نیز همه این موارد مطرح شد البته نمایندگان نیز نظراتی در این خصوص داشتند.

او گفت: امید است به سرعت در خصوص موارد و مشکلات وام فرزندآوری تصمیم گرفته و مشکلات رفع شود. فکر می کنم این اقدامات ظرف همین هفته انجام و بعد اطلاعات به شورای نگهبان رود تا بعد از فرآیند به مرحله اجرایی رسد.

او می‌گوید: بانک‌ها محدویت‌هایی برای منابع پرداخت وام فرزندآوری داشته اند که در اصلاحیه این طرح موضوع مطرح و همه این موارد در مجلس پیش بینی شده تا بر طرف شود.

پیش از این اعلام شده بود به منظور حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه نامه مربوطه (۳۱ فروردین) ٰ، تعداد ۵۵۰ هزار نفر به مبلغ ۲۲ هزار میلیارد تومان از تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا