اخبارخودرو

تأمین به موقع قطعات یدکی در اولویت کاری سایپایدک قرار دارد

 سازمان خدمات پس از فروش سایپا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ایجاد یک مدیریت ویژه با تلاش مستمر، ضمن افزایش سرعت تأمین قطعات یدکی و پایش لحظه به لحظه نیازمندی های شبکه خدمات پس از فروش، موفق به کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها و افزایش رضایت مندی مشتریان شده است.

به گزارش عصر خدمات،سید محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک با بیان این مطلب گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه ایشان بر افزایش کیفیت خودرو و خدمات و دستور ۸ بندی ریاست محترم جمهور، با برگزاری نشست‌های عملیاتی و راهبردی و تشکیل تیم های ویژه برای افزایش رضایت مشتریان و تأمین به موقع قطعات یدکی، آمار خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها با کاهش مواجه شده و رضایت مشتریان از خدمات نمایندگی‌ها را به دنبال دارد که افزایش همکاری منابع جدید تامین قطعات و جلوگیری از انحصار و محدودیت تامین موید این امر است.

او افزود: بر اساس سیاست‌های مدیرعامل گروه سایپا و تلاش کارکنان مبنی بر بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تامین به موقع قطعات و همچنین برنامه‌های تدوین شده در سایپایدک به منظور افزایش کیفیت خدمات، ظرفیت پذیرش نمایندگی‌های مجاز افزایش یافته است که این امر بیانگر رویکرد مثبت مشتریان به اقدامات سازمان خدمات پس از فروش سایپا است.

موسوی تاکید کرد: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان در زمینه بازرگانی تعریف کرده و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ است.

مدیرعامل سایپایدک به کاهش متوسط زمان انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت برای تامین قطعات یدکی خارجی و بحرانی، با ایجاد خط های اعتباری مجزا در جهت تامین به موقع و کاهش زمان انتظار ارسال قطعات اقدام شده و این روند در حال اجرا است.

او تصریح کرد: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، تعامل بهتر با تأمین کنندگان و تأمین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت، موجب کاهش زمان انتظار مشتری در نمایندگی‌ها شده است که بر این اساس شاهد افزایش رضایت بیشتر مشتریان از خدمات پس از فروش هستیم.

موسوی افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد و در این زمینه  اقدامات موثری برای رشد و ارتقاء کیفی قطعات در حال تامین صورت پذیرفته است به نحوی که قطعات الزاما می‌بایست بر اساس استانداردهای مورد تائید، تامین شوند.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا