اخبارخودرو

تمامی محصولات سر موعد تحویل مشتریان داده می شود/ تجربه رانندگی با محصول شایان دیزل برای علاقمند فراهم است

مدیر عامل شایان دیزل گفت : براساس برنامه های ریزی های انجام شده  قرار است تولید شرکت شایان دیزل به ۱۵۰۰ دستگاه برسد.هم اکنون دارای ۱۲ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستیم  که تا پایان سال ۶ واحد دیگر به نمایندگی های این  شرکت اضافه می شود.

به گزارش عصر خدمات،  محمد مرتضایی؛ مدیرعامل شرکت شایان دیزل در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با بیان اینکه این شرکت به  تازگی به عرصه نمایشگاه ها ورود کرده گفت:تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با قدرت در این رویداد شرکت کنیم. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات مانند کشنده H7 را به معرض نمایش بازدیدکنندگان گذاشته ایم.

وی در ادامه افزود : کشنده H7 براساس تمامی استانداردهای ۸۵ گانه کشور طراحی شده و از قدرت ۴۸۰ اسب بخار برخوردار است. از ویژگی های متمایز این مدل در مقایسه با سایر رقبا می توان به استفاده از آپشن ها و امکانات پیشرفته و به روز اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شایان دیزل در خصوص ویژگی متمایز این کشنده تصریح کرد : وجه تمایز را نمی توان تنها در عرضه یک محصول خوب خلاصه کرد  و تمام تمرکز ما بر روی بخش خدمات پس از فروش است. به جرات می توان گفت که از دی ماه ۱۴۰۰ هیچ مشتری ناراضی بابت تاخیر در تحویل خودرو وجود نداشته ایم و تمامی محصولات سر موعد تحویل مشتریان داده می شود.

مرتضایی ادامه داد: در حال حاضر محصولات ما دارای گارانتی ۲ ساله بوده و سعی بر این است تا در سال جاری شبکه فروش توسعه پیدا کرده و از طرفی بخش خدمات، تعمیر و .. بهبود یابد.

وی بابیان اینکه شایان دیزل در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ دستگاه تولید کرده گفت:  براساس برنامه های ریزی های انجام شده  قرار است تولید به ۱۵۰۰ دستگاه برسد.هم اکنون دارای ۱۲ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستیم  که تا پایان سال ۶ واحد دیگر به نمایندگی های این  شرکت اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت شایان دیزل خاطر نشان کرد:  یکی دیگر از برنامه جالب شایان دیزل در جریان این رویداد امکان تست درایو کشنده این شرکت است که تجربه رانندگی با محصول شایان دیزل برای نخستین بار در ایران برای علاقه مندان فراهم شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا