اخبارخودرو

جشن سالانه مالکان برند فونیکس برگزار شد

فونیکس به عنوان یکی ازبزرگترین ولوکس ترین برندهای خودرویی بازارکشوربا اتخاذ استراتژی مشتری محوربه دنبال حمایت و جلب نظر مشتریانش بوده است.

به گزارش عصر خدمات ،برند فونیکس همواره با حمایت ازمشتریان خود در تلاش است میزان رضایت مندی مالکان این برند را افزایش دهد و دراین خصوص در یک سال گذشته با برگزاری برنامه های خاص و جذاب نظیر ایونت گلف و تنیس در شهرهای مختلف و همچنین برگزاری کمپین های آنلاین متنوع در زمینه تجربه رضایت بخش مشتری گام های بزرگی برداشته است.

برند فونیکس برای قدردانی از حضوروهمراهی مشتریان خود جشن سالانه ایی متفاوت وجذاب را برای مشتریانش برگزار کرد که مورد توجه مالکان این برند قرارگرفت.

این مراسم با حضور مالکان محصولات فونیکس و مدیران ارشد برند فونیکس برگزار شد که نمایان گر توجه ویژه برند فونیکس به مشتریان خود است.
از جمله مهم ترین لحظات این مراسم می توان به برگزاری اجرای زنده موسیقی و بازی های مفرح خانوادگی اشاره کرد که با اضافه شدن گزینه قرعه کشی برای مشتریان این جذابیت جلوه بیشتری پیدا کرد.

دیدار مستقیم تمامی حضار با مدیران ارشد برند فونیکس و سخن رانی تعدادی از مالکان در مورد تجربه استفاده از محصولات فونیکس نیز از نکات قابل توجه این مراسم بود.

در طی این مراسم حسین مهداد، مدیر کاستومر اوپریشن برند فونیکس از برنامه های سال آینده این واحد گفت، که در اینجا می توان به مهم ترین آن یعنی معرفی اپلیکیشن جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس با امکانات متنوع جهت افزایش ارتباطات و سطح رضایت مشتریان اشاره کرد، پس به نوعی می توان گفت برند فونیکس اولین خودروساز ایرانی می باشد که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم های جدی برداشته است.

جهت ورود به لیست مشتریان ویژه برند فونیکس اینجا کلیک کنید.

و اما در قسمتی دیگر از این مراسم شاهد برگزاری کارشو از تمامی محصولات فعلی فونیکس بودیم که توجه ویژه حضار به خودرو های تیگو ۸ پرو مکس و اف ایکس از نکات قابل توجه آن بود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که سال آینده برند فونیکس دو خودروی دیگر را به سبد محصولات خود اضافه می کند که یکPHEV SUV و یک سدان کلاس بی لوکس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا