تاپنفت و نیرو

رد شایعه آلودگی آب تهران پس از انفجار مخازن نفتی

سخنگوی آبفای استان تهران گفت:تأسیسات و مخازن آب به‌صورت کامل پوشیده و ایمن هستند و نتایج آزمایش‌های انجام‌شده در خروجی تصفیه‌خانه‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده و کیفیت آب در شرایط مطلوب قرار دارد.

به گزارش عصر خدمات، بهنام بخشی – سخنگوی آبفای استان تهران – گفت: در پی حمله هوایی به مخازن نفتی تهران در ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ و انتشار دود گسترده در آسمان پایتخت، نگرانی‌هایی درباره احتمال آلودگی آب شرب تهران در میان شهروندان مطرح شده بود.

وی ادامه داد: تأسیسات و مخازن آب به‌صورت کامل پوشیده و ایمن هستند و نتایج آزمایش‌های انجام‌شده در خروجی تصفیه‌خانه‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده و کیفیت آب در شرایط مطلوب قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا