اخبارخودرو

رشد ۷۴ درصدی تولید گروه صنعتی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت ماه، موفق به تولید بیش از ۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش عصر خدمات، خودروساز بزرگ کشور که تولید ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری را هدف گذاری کرده، در ابتدای سالی که به نام «رشد تولید» مزین شده، موفق به جهش ۷۴ درصدی تیراژ تولید شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو هم سو با راهبردهای وزارت صمت در افزایش تولید و عرضه خودرو، با همدلی مجموعه کارکنان و زنجیره تامین و قطعه سازان، در صدد است تا اهداف تعیین شده را تحقق بخشیده و نیاز مشتریان و بازار خودرو را تامین کند.
بنابر اظهارات کارشناسان و فعالان بازار خودرو، افزایش تولید و آغاز عرضه خودروهای فروش رفته در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو از عوامل کاهش قیمت خودرو در بازار بوده و ادامه روند فعلی زمینه ساز ایجاد تعادل در بازار خودرو و دستیابی مشتریان واقعی به خودرو خواهد بود.
خودروساز بزرگ کشور که با دارا بودن سبد متنوعی از محصولات، سهم اصلی بازار خودروی کشور را در اختیار دارد، با افزایش تیراژ تولید، ارتقای محصولات و همچنین افزودن خودروهای جدید به سبد تولیدات خود در سال جاری و بهبود خدمات پس از فروش، به دنبال ایجاد رضایتمندی در مشتریان و آرامش در بازار خودرو است و برنامه های متنوع توسعه و بهبود در حوزه های مختلف را نیز در همین راستا در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: ایکوپرس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا