اخبارخودرو

رشد ۱۲۷ درصدی ثبت نام و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ثبت نام حدود ۳۷۰ هزار دستگاهی محصولات گروه سایپا از رشد ۱۲۷ درصدی ثبت نام و عرضه محصولات این گروه خودروساز به بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش عصر خدمات، حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: علاوه بر افزایش میزان ثبت نام، تخصیص خودروها در سال جاری نیز تا کنون به حدود ۳۶۰ هزار دستگاه رسیده که شاهد رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در عرضه خودرو هستیم.

او افزود: با برنامه ریزی دقیق انجام شده در تولید، خوشبختانه علاوه بر رشد قابل توجه ثبت نام و عرضه محصولات در سال جاری، شاهد کاهش تعهدات به مشتریان محترم نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز بوده ایم که این موضوع مبین مدیریت صحیح بر تمامی فرآیندهای برنامه ریزی تامین، تولید و عرضه محصولات است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین در خصوص ثبت نام انواع خودروهای کوییک طی چند روز گذشته گفت: بر اساس برنامه تولید محصولات، عرضه ۲ محصول پرطرفدار کوییک و کوییک.آر در دستور کار قرار گرفت که با توجه به ویژگی های محصولات مذکور تعداد بازدید از سایت فروش اینترنتی شرکت افزایش قابل توجهی یافت.

او افزود: بر این اساس و به منظور رعایت محدودیت های ثبت نام خودرو، باید مواردی از طریق وب سرویس های مختلف از جمله کنترل دارا بودن گواهینامه رانندگی، مالکیت شماره تلفن همراه متقاضی، انطباق کارت بانکی با مشخصات متقاضی و همچنین عدم خرید خودرو از خودروسازان به صورت برخط کنترل و استعلام های مرتبط صورت پذیرد که رعایت این موارد موجب کندی سرعت سایت فروش اینترنتی در فرآیند خرید خودرو شد.

کاظمی با عذرخواهی از مشتریانی که ثبت نام آنها در این فرآیند با تاخیر صورت پذیرفته، افزود: گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی به درخواست های خرید، امکان ثبت نام پیش فروش خودروهای ساینا.اس دوگانه سوز، ساینا.اس اتوماتیک، شاهین و سایپا۱۵۱ را از تاریخ ۱۷آذر ماه و همچنین فروش فوق العاده خودروهای کوییک اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ را از تاریخ ۱۹ آذر ماه آغاز خواهد کرد و متقاضیانی که مشمول ثبت نام هستند می توانند نسبت به ثبت نام محصولات مورد درخواست اقدام کنند.

منبع: سایپا نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا