اخبارخودرو

رکورد تولید ۵ سال اخیر در سایپاپرس شکسته شد

شرکت سایپاپرس در آبان ماه سال جاری توانست با تولید ۱ میلیون ۷۶۸ هزار قطعه و مجموعه، رکورد تولید ۵ سال اخیر خود را بشکند.

به گزارش عصر خدمات ، ابراهیم قلی پور، مدیرعامل شرکت سایپاپرس با اعلام این خبر، افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر لزوم اتکا به توانمندی‌های داخلی و تحقق اهداف مد نظر گروه، با تدوین برنامه‎ها، اجرای مکانیزم‎ و پیاده‎سازی سیستم‎های مورد نیاز، با وجود مشکلات، محدودیت ها و تحریم های ظالمانه، تولیدات خطوط مختلف این شرکت در آبان ماه سال جاری به ۱میلیون و ۷۶۸ هزار قطعه و مجموعه رسیده و رکورد تولیدات این شرکت طی ۵ سال اخیر شکسته شد.

قلی پور ادامه داد: این رشد تولید در راستای تحقق برنامه های کلان تولید گروه سایپا و با حمایت های مدیرعامل گروه و در سایه تلاش و همدلی تمامی کارکنان شرکت سایپاپرس حاصل شده است.

مدیرعامل سایپاپرس یادآور شد: افزایش تولید به میزان ۵۶۵ هزار قطعه در خطوط پرسکاری، ۹۸۷ هزار شیت در خطوط برشکاری و ۲۱۶ هزار مجموعه در خطوط مجموعه سازی به ثبت رسیده که قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش سبد محصولات درخطوط تولید سایپاپرس خواهیم بود.

او ابراز امیدواری کرد که همچنان با انجام پروژه ها و اقدامات متعدد بتوانیم توسعه بهره وری و بهبود دائمی در فرایندهای شرکت را داشته باشیم.

منبع: سایپا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا