اخباربازار سرمایهتاپ

سود سهام عدالت ۴۳ میلیون نفر واریز شد/ نحوه تصحیح شماره شبای بانکی

واریز سود سهام عدالت مربوط به سال ۹۹، از شنبه ۲۱ اسفند ماه آغاز و تا بحال برای ۴۳ میلیون نفر واریز شده است. افزایش که هنوز سود سهام عدالت دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه با سامانه سهام عدالت نسبت به تصحیح شماره حساب خود برای دریافت سود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار عصر خدمات، واریز سود سهام عدالت مربوط به سال ۹۹، از شنبه ۲۱ اسفند ماه آغاز و تا بحال برای ۴۰ میلیون نفر واریز شده است. از سال گذشته سامانه هایی را جهت پرداخت سود آماده کردیم و تاکنون ۲۸۲ شرکت سود خود را از طریق سجام واریز کردند.

دلیل عدم دریافت سود سهام عدالت توسط برخی از سهامداران این است که شماره شبای اعلامی به سامانه سهام عدالت مسدود شده که برای دریافت سود یا با شرکت‌سپر‌ه گذاری به شماره۱۵۶۹ تماس بگیرند و یا در سامانه سهام‌عدالت‌ شماره حساب خود‌ را بروز کنند.ممکن است دستگاه قضایی حکمی روی حساب آن ها داشته و بانک آن را مسدود کرده است.

همچنین روز شنبه سود سهام عدالت ۴۳ میلیون نفر واریز شد.  سود افرادی که سال گذشته سودی دریافت نکرده بودند از طریق ۲۲ بانک پرداخت شد.

هم اکنون توقف سود شرکت ها در سپرده گذاری بیش از ۲ روز نیست و سپس به حساب سهامداران واریز می شود.

نحوه تصحیح شماره حساب در سامانه سهام عدالت 

افراد برای ویرایش شماره شبای خود می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و گزینه ویرایش را کلیک کنند.

در این قسمت گزینه ویرایش شماره حساب بانکی، ویرایش شماره موبایل و اطلاعات شخصی وجود دارد که افراد می‌توانند گزینه ویرایش شماره حساب را انتخاب بعد از تغییر گزینه تایید نهایی را کلیک کنند.

بعد از فرآیند نیز یک پیامک تایید برای فرد ارسال می‌شود در رابطه با سجام نیز در بخش سمت راست یک گزینه ویراش اطلاعات وجود دارد که سهامداران می‌توانند اطلاعات خود را در آن قسمت ویرایش کنند.

چگونه سهامداران شماره شبای خود را ویرایش کنند
گفتنی است واریز سود سهام عدالت مشمولین متوقف نشده و سود مربوط به تمام مشمولین واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا