اخبارخودرو

فیات با شریک چری در ایران

شنیده ها حاکی از آن است که به رغم تلاش شرکت های مختلف برای واردات فیات به ایران و ارتباط غیر مستقیم با این خودروساز بزرگ، یکی از شریکان تجاری قدیمی چِری توانسته به موفقیت هایی در این خصوص دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار عصر خدمات، منابع آگاه در این مورد به عصر خدمات گفته اند، به دلیل این که کمپانی چری در ایران طی سال های اخیر فعالیت های خود را گسترش داده است و با شریکان جدیدی وارد همکاری شده، شریک قدیمی چری نیز مدتی پیش تصمیم گرفته دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد و از این رو همکاری های جدیدی در صنعت خودرو را در دستور کار دارد.

همچنین با توجه به از سرگیری واردات خودرو بعد از حدود ۵ سال به کشور، این خودروساز بخش خصوصی با ایجاد ساختاری جدید در قالب یک شرکت تجاری جدید، در مسیر واردات خودروهای فیات قرار دارد.

گفتنی است، به دلیل تجربیات گران بهای این شرکت در همکاری با چری و البته محبوبیت خودروهای فیات در ایران در صورت تحقق این موضوع، طرف ایرانی می تواند موفقیت های زیادی در بازار خودروهای وارداتی کسب کند. آخرین خبرها حاکی از تکمیل منابع انسانی این شرکت با کارکنان و مدیران خودرویی با تجربه و البته تجهیز ساختمان مرکزی در شرق تهران است.

شرکت پارسیان موتور هم سابقه همکاری در سال های گذشته را با فیات به صورت غیر مستقیم داشته و خودروهای تجاری مثل ون را وارد کشور کرده ولی این شرکت از نظر زیر ساختی آنقدر توسعه یافته نیست که بتواند خودروهای سواری فیات را وارد کشور کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا