اخباراقتصاد کلانتاپ

قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه املاک و مستغلات به ۵۶ هزار فقره رسید

طبق بررسی‌های صورت گرفته در سامانه املاک و مستغلات تعداد قرارداد‌های اجاره مسکن به ۵۶ فقره رسیده که تمامی آن‌ها به صورت رایگان ثبت شده است.

به گزارش عصر خدمات،با توجه به آنکه از ابتدای تابستان سامانه املاک و مستغلات در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است‌ استقبال مستاجران و متقاضیان از این طرح بسیار افزایش یافته است و خوشبختانه تا به امروز میزان قراردادهای مستاجران افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

براساس این گزارش با توجه به آنکه انعقاد این قراردادهای رایگان است و نقش موثری در کاهش هزینه های مستاجران دارد این طرح مورد اسقبال قرار گرفته و در حال حاضر روزانه این آمارهای قراردادها رو به افزایش است.

گفتنی است طبق آخرین آمارهای اعلام شده از سوی سامانه املاک و مستغلات تاکنون حدود ۵۶ هزار قرارداد بین موجران و مستأجران در سامانه قراردادها که برای ثبت معاملات املاک و مستغلات توسط وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است منعقد شده است.

هم‌اکنون برای تمامی این قراردادها کد رهگیری صادر شده است و بهایی از متعاملین دریافت نشده است. صدور کد رهگیری در سامانه معاملات املاک و مستغلات برای قراردادهای اجاره به شکل کاملاً رایگان است.

تاکنون بیش از یک میلیون مرتبه از سامانه معاملات املاک و مستغلات که امکان ثبت رایگان قراردادهای اجاره مسکن را فراهم کرده است، بازدید صورت گرفته است. همچنین ۱۸۹هزار مورد در سامانه قرارداد ایجاد کردند و در مرحله نهایی کردن و دریافت کد رهگیری هستند.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا