اخبارتاپصنعت و تجارت

مشکلی در تأمین سوخت آخرین روز‌های ماه صفر نداریم

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: باتوجه افزایش تردد در مسیر‌های منتهی به شرق کشور مشکلی در تأمین سوخت آخرین روز‌های ماه صفر نداریم.

به گزارش عصر خدمات، جعفر سالاری‌نسب مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: باتوجه به ناترازی در بخش سوخت در کل کشور ما قبل از شروع اربعین اقدام به پرکردن مخازن شهر‌های مرزی، ایلام، کرمانشاه و لرستان کردیم. به عنوان مثال ما برای ایلام از ماهشهر اقدام به فرستادن سوخت کردیم تا فرآورده مورد نیاز شهر تامین شود، باتوجه به سوخت رسانی سیار و جایگاه‌های سیار در تمامی مرز‌های غربی توانستیم به نحوه احسنت سوخت رسانی به خودرو‌ها را مرتفع کنیم.

سالاری نسب گفت: همچنین در بحث سوخت رسانی به جایگاه‌ها توانستیم سوخت اضافه هم ارسال کنیم تا کمبودی مشاهده نشود.

او گفت: ما ۲۴ جایگاه سیار سوخت در ۷ مرز غربی کشور مستقر کردیم و همچنین ۱۶ جایگاه سیار بنزینی به مناطق اعزام کردیم که یک جایگاه سوخت در پارکینگ برکت راه اندازی شد حتی ما در مسیر چابهار، زاهدان و مشهد هم جایگاه‌هایی اتخاذ شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: همچنین برای اتوبوس‌هایی که از سمت ترکیه وارد کشور شدند برای آن‌ها هم کارت و سوخت نفت و گاز اتخاذ کردیم به طوری که خوشبختانه ما مشکلی در توزیع سوخت در این ایام نداشته ایم.

سالاری نسب گفت: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت:همچنین ۵ میلیون لیتر سوخت فقط برای اتوبوس‌هایی که از کشور به خاک عراق اعزام بودند در خواست شد که خوشبختانه تامین شد و مشکلی نداشته ایم.

سالاری نسب در خصوص تامین سوخت جایگاه‌های منتهی به شرق کشور در آخرین روز‌های ماه صفر و حجم قابل توجه مسافران به سمت مشهد گفت: در حال حاضر پیش بینی‌ها انجام شده است به طوری که جایگاه‌های سوخت در نظر گرفته شده است. همچنین برای این مناطق تولید کارت سوخت و نفت و گاز اضافه برای جایگاه‌های سوخت در نظر گرفته شده است.

او در خصوص جایگاه‌های سوخت سیار نیز گفت:جایگاه‌های سوخت سیار فقط برای مرز‌ها در نظر گرفته می‌شود و در داخل کشور جایگاه‌های سراسری فعال است به طوری که جایگاه‌هایی که برای این امر در نظر گرفته شده که فعالیت داشته باشند.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا