اخبارخودروویژه ها

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

 یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس C3 کراس با H30 کراس است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.
معرفی برلیانس C۳ کراس:برلیانس C۳ کراس، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۹۷ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۶۵۴ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۵۴ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی ، سانروف ، سیستم ورود و استارت بدون کلید ، غربیلک فرمان چرمی مجهز به دکمه تنظیم صدا ، فرمان برقی ، سنسور عقب ، کروز کنترل اشاره کرد.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

معرفی H۳۰ کراس:H۳۰ کراس، خودرویی ساخت کشور ایران است که در سال ۲۰۱۱ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۳ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به فرمان هیدرولیک ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، چراغ‌های عقب LED دار و چراغ‌های جلو ال‌ای دی کریستالی ، آیینه‌های جانبی راهنمادار و دارای سیستم گرمایشی ، شیشه بالابر‌های جلو و عقب برقی ، روکش چرمی غربیلک فرمان، دکوراتیو طرح متال، استفاده از قطعات کرومی در بدنه، آیینه‌های جانبی و سپر‌های هم رنگ بدنه ، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، قفل میکرو سوییچی درب‌ها، سنسور پارک اشاره کرد.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

همچنین این خودرو امکاناتی مانند چراغ مه شکن جلو و عقب و دوربین دید عقب، ایزوفیکس ، رینگ اسپرت آلومینیومی ۱۶ اینچ و لاستیک ۲۰۵ ، راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، صند لی‌های عقب تاشو ، جا عینک، اسپویلر، قطعات تزیینی دور بدنه، کامپیوتر سفری، ۴ عدد بلندگو + ۲ عدد تیوتر، چراغ مطالعه جلو و عقب، سان روف برقی دارد.

مقایسه برلیانس C3 کراس با H30 کراس؟ + مشخصات فنی

خودرو
برلیانس C3 کراس H30 کراس
کشور سازنده
چین ایران
سال (طراحی)
۱۳۹۷ ۲۰۱۱
موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور
۱۶۵۴سی سی ۱۶۰۰سی سی
حداکثر قدرت
۱۱۴ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۱۵۴ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۴ سرعته خودکار ۴ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۱۰ ثانیه ۱۲.۵ ثانیه
حداکثر سرعت
۱۸۰ کیلومتر در ساعت ۱۸۳ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۲۴۰ کیلوگرم ۱۲۵۴ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۴۲۱۰ طول ، ۱۷۹۰ عرض ، ۱۵۱۲ ارتفاع ۴۳۵۱ طول ، ۱۷۶۰ عرض ، ۱۵۲۸ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۵۸۰ میلیمتر ۲۶۱۰ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۵۵ لیتر ۵۱ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۵ یورو ۴
ترمز و پایداری
ترمزهای جلو و عقب دیسکی ، ABS ، EBD سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو ABS و EBD
کیسه هوا
کیسه هوای جلو (راننده و سرنشین جلو) راننده , سرنشین جلو و جانبی
سیستم صوتی
نویگیشن ، ۴ بلندگو ، ورودی USB کلید های کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری ، صفحه نمایشی لمسی (۶.۵ اینچی) با قابلیت پخش فایل های تصویری و سیستم رهیاب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا