اخباربازار سرمایهتاپ

هفته‌ای متعادل با ارزش معاملات بالا در بازار بورس/ شرایط چرخشی بازار ادامه دارد

طی معاملات هفته جاری در بازار سرمایه شاهد هفته‌ای متعادل با ارزش معاملات بالای ۵۰۰۰ میلیارد بودیم‌. البته روز چهارشنبه این رقم با کاهش ۱۸ درصدی همراه شد.

به گزارش عصر خدمات،  بعد از فروکش کردن هیجان هفته‌ قبل ناشی از خبر افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها در بازار سرمایه، شروع هفته با عرضه‌های قوی همراه بود؛ هرچند فشار فروش گرفته شد و شاهد هفته‌ای متعادل با ارزش معاملات بالای ۵۰۰۰ میلیارد بودیم‌. البته روز چهارشنبه این رقم با کاهش ۱۸ درصدی همراه شد.

بازار بورس کماکان شرایط چرخشی دارد و با اخبار و شایعات در بین نماد‌ها نوسان می‌کند. همچنین گروه‌های ساختمانی از بهترین‌های چندهفته اخیر بوده‌اند. در حقیقت هر سهمی داستان متفاوت خود را دارد که با همراهی نقدینگی شاهد چرخش روند معاملاتی و رشد قیمت هستیم.

طی هفته کاری گذشته بازار بلوک‌ها هم داغ بود. از بلوک‌های خبرساز خساپا تا بلوک درون گروهی بیمه پاسارگاد و بلوک‌های فخوز، فجر، وبملت و شیران نیز نسبتا سنگین بودند. مجدد خبر‌هایی هم از واگذاری خودرویی‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است؛ قصه‌ی تکراری و بدون نتیجه‌ای که فقط باعث نوسانات موقت شده است.

همچنین در گروه مخابرات و ارتباطات علاوه بر بحث تجدید ارزیابی از سرمایه گذاری‌ها افزایش نرخ اینترنت هم مورد توجه است. در مجموع همچنان امید‌ها به ادامه‌ی روند صعودی و بهتر شدن معاملات وجود دارد.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا