اخبارخودرو

وبسایت ایرانی کار در خصوص حواشی فروش فیدلیتی و دیگنیتی پاسخ داد

به گزارش عصر خدمات، هفته گذشته فروش فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور از طریق وبسایت ایرانی کار (شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما) که همکار سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است، برگزار شد و با ابهاماتی در برخی از وبسایت ها و فضای مجازی مواجه شد. از آن جا که شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) مجری فروش اینترنتی شرکت های خودروساز دیگر می باشد و فروش آنلاین خودروهای گروه بهمن را نیز در اختیار دارد، پیرامون موضوع یاد شده جوابیه ای صادر کرد.

گفتنی است شرکت بهمن موتور در خصوص فرآیند برگزاری فروش آنلاین دخل و تصرفی نداشت و کلیه فرآیند بر عهده شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) بود و این شرکت مسئول برقراری امنیت شبکه با فراهم نمودن تمهیداتی است که فروش بدون خلل و مشکلی انجام شود.
در نامه گزارش شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) به شرکت بهمن موتور آمده است:
– طبق اطلاعیه رسمی شرکت بهمن موتور و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته فروش فوق راس ساعت ۱۰صبح (براساس ساعت رسمی کشور) بدون هیچ گونه تاخیری آغاز گردید و در ساعت ۱۰:۳۷:۰۲خاتمه یافت.
– در این روز سامانه فروش اینترنتی گروه بهمن با درخواست بالای متقاضیان مواجه شده اما با این وجود سامانه هیچ گاه از دسترس خارج نشده و کلیه مراحل خرید به راحتی در دسترس متقاضیان محترم قرار داشته است.
– در این فروش ۶۶۰۰۰ نفر جهت خرید محصولات به سامانه مراجعه نمودند. حداکثر تعداد کاربران لحظه ای همزمان (concurrent User) بی سابقه بوده و ۲۴۰۰۰هزار نفر در ثانیه به ثبت رسیده است. این درحالی است که سایت های معمولی با چند هزار کاربر از دسترس خارج می شوند.
– نظر به استقبال کم سابقه متقاضیان ازخودروهای فیدلیتی و دیگنیتی، پس از گذشت ۱۵ دقیقه از آغاز فروش، بیش از ۸۵درصد از ظرفیت فروش خودروها خریداری شده و سایر متقاضیان نیز برای مابقی ظرفیت در صف خرید به سر می بردند. بدیهی است در چنین شرایطی کاربرانی که قصد خرید داشته باشند با پیغام “میزان تقاضای ثبت شده بیش از حد مجاز می باشد” مواجه می گردند.
– تصویر پیغام اتمام یافتن فرآیند فروش، پیش از ساعت ۱۰صبح مربوط به برنامه فروش قبلی بوده که در حافظه موقت (Cash) کامپیوتر شخصی کاربر باقی مانده است بدیهی است که با یک بروز رسانی (Refresh) ساده این صفحه از حافظه موقت کاربر حذف شده و صفحه اصلی سایت ظاهر می گردید.
– کاربرانی که با وجود حضور به موقع در سایت، از موفق نشدن تلاش هایشان گلایه مند شده اند، مطلع نیستند که همزمان با تلاش هایشان، در هر ثانیه ۲۴۰۰۰نفر دیگر هم برای خرید تعداد محدودی خودرو در حال تلاش بوده اند.

گفتنی است در طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی، با بررسی متقاضیان، استان تهران بیشترین پراکندگی خریداران را دارا بود. پس از آن استان های فارس و اصفهان در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند. به طور کل ۲۴ درصد از تهران، ۱۲ درصد از اصفهان، ۱۰ درصد از فارس و ۵۴ درصد از ۲۸ استان دیگر موفق به ثبت نام شدند.

منبع: گروه بهمن

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا