اخبارخودرو

وزیر صمت از غرفه شرکت کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه خودروی مسکو بازدید کرد

رضا  فاطمی امین، وزیر صمت به همراه معاونین خود از غرفه شرکت کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه بین المللی بازدید کرد.

به گزارش عصر خدمات ،فاطمی امین، در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه تاکید کرد قطعات تولید قطعه سازان ایران با کیفیت است باید ارزش‌های تولید و کیفیت محصولات خود را حفظ کنندو می تواند در کمک به صنعت خودرو روسیه موثر باشند ایشان در پاسخ این سوال که سطح کیفی محصولات ایرانی مانند کروز ،رایزکو و ایسکرارا در مقایسه با تولیدات سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه راچگونه دیده‌اید، گفت: قطعات تولید ایران از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بودند و این قطعات حتی در مقایسه با سایر رقبای همانند قطعه سازان چینی و ترکیه در این نمایشگاه نیز برتری دارند.

وزیر صمت در همین رابطه گفت: فعالیت گروه رایزکو، ایسکرا و کروز قابل تقدیر است. وی پس از توضیحاتی در مورد فعالیتهای شرکت کروز و ایجاد مرکز طراحی و تحقیقات قطعات پیش رفته در شرکتهای تولید قطعات خودرو گفت : راه اندازی مراکز تحقیقاتی دانش بنیان در شرکت‌هایی مانند کروز می‌تواند به توسعه و پیشرفت صنعت خودرو کمک کند.

نمایشگاه خودروی روسیه ۲۰۲۲ از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مسکو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور حضور خواهند داشت. کروز، رایزکو و ایسکرا از قطعه سازان برجسته ایرانی هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

منبع: گروه بهمن

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا