اخبارتاپنفت و نیرو

وضعیت بدون مشکل جایگاه های سوخت/ عرضه بنزین بدون صف

طبق بررسی خبرنگار خبرگزاری برنا فعالیت پمپ های بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در شرایط عادی است و خبرسازی های معاندین در این باره به هیچ وجه صحت ندارد لذا بدون نگرانی بنزین بزنید.

به گزارش عصر خدمات،در پی انتشار شایعاتی مبنی بر صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌های شهر تهران در پی پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، چند ساعتی بود که هیجانات کاذب به بحث تأمین بنزین و صف های طولانی در جایگاه های عرضه ورود کرده و شاهد مراجعه بیش از نیاز برخی شهروندان به جایگاه های عرضه سوخت هستیم و که از این رو، صف های طولانی در برخی پمپ بنزین ها ایجاد کرده بود.

بررسی های میدانی خبرنگار نفت خبرگزاری برنا از جایگاه های مفتح شمالی، میرزای شیرازی و فردوسی و سایر نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی است و هیچ مشکلی در زمینه ایجاد صف و سوخت رسانی به خودروها وجود ندارد لذا نگرانی در بنزین زدن نیست.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت اظهار داشت: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز، برخی هموطنانمان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسماتی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخـت‌گیری و حضور بخشی از مردم در پمپ‌بنزین‌ها را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند، با این حال، نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین در ایران منتشر کرده‌اند، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی بوده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه “شرایط سوخت‌گیری در شب گذشته و صبح امروز علی‌رغم افزایش مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها عادی بوده”، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی جایگاه‌های پرتردد عرضه سوخت در برخی کلانشهرها، صف‌های سوخت‌گیری داریم، اما این میزان تردد و شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌گونه اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

نواز در خصوص کارت آزاد جایگاه‌های سوخت گفت: اگرچه بخشی از کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت که در ایام نوروز اضافه بر ایام قبل از نوروز، توزیع شده بود جمع‌آوری شده اما همچنان از نظر تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ایم و تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها بیشتر از ایام پیش از نوروز است.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا