اخبارخودرو

ویرا اولین کشنده دماغدار شاکمن/ ویرا دیزل رسما وارد بازار تجاری ها شد

مدیرعامل ویرا دیزل گفت:خودروهای ویرا دیزل قطعاتی از بهترین تامین کنندگان جهان دارند و به طور مثال کشنده دماغدار ۴٩٠ اسب بخار نیرو دارد و از نظر کیفیت در رده بالایی قرار می گیرد.

به گزارش عصر خدمات ، افخم مدیرعامل ویرا دیزل در نشست خبری این خودروساز در حاشیه چهارمین نمایشگاه صنعت خودرو یا اشاره به ارائه محصولات جدید توسط این خودروساز گفت: شرکت SHACMAN چین شریک تجاری ویرا دیزل است که تولید محصولات این برند در کارخانه ماموت انجام می شود.

او ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد خودروهای فرسوده تجاری در کشور ویرا دیزل قصد دارد در مسیر نوسازی این خودروها قدم بردارد. خودروهای ویرا دیزل قطعاتی از بهترین تامین کنندگان جهان دارند و به طور مثال کشنده دماغدار ۴٩٠ اسب بخار نیرو دارد و از نظر کیفیت در رده بالایی قرار می گیرد.

او تصریح کرد: سالهاست کشنده دماغدار به رغم طرفداران زیادی که دارد به دلیل محدودیت های مختلف در ایران تولید نشده است و کشنده دماغدار ما اولین خودرو خواهد بود.

مدیرعامل ویرا دیزل افزود: در بخش خودروهای ۵.۵ تن که اغلب خودروی خدمت هستند در بازار باگی وجود دارد که در این بخش هم محصول خواهیم داشت و در بخش پوشش خدمات پس از فروش و قیمت گذاری حتما عملکرد مطلوبی خواهیم داشت.

افخم در ادامه با اشاره به موضوع برند در ایران گفت: بیش از ١.۵ سال است که ما محصولات برند شاکمن را در مسیر قانونی هومولوگ کرده ایم و به همین دلیل قرارداد ما با شریک چینی انحصاری است.

او ادامه داد: در حال حاضر با ۵ نمایندگی کار را آغاز خواهیم کرد و در ادامه با توجه به افزایش تولید تعداد نمایندگی ها با توجه به برنامه گسترش میابد. به این شکل که چون در سال اول ٢٠٠٠دستگاه تولید خواهیم داشت در ۵ منطقه ٨ نمایندگی داریم.

مدیرعامل ویرا دیزل گفت: در خصوص بحث کاربری خودروها باید عرض کنم تلاش ما این است که در دو سگمنت مختلف حرکت کنیم. به طور کلی در سال اول برنامه ما تولید خودرو با کاربری است و قیمت خودرو با کاربری مشخص می شود.

او تصریح کرد: امروز کمتر از ۶ یا ٧ میلیارد تومان کشنده کار کرده اروپایی در کشور وجود ندارد و ما تصمیم داریم با توجه به کیفیتی که در محصولات داریم بتوانیم با قیمت رقابتی و خدمات مناسب محصولات را حتی به شکل لیزینگی در اختیار مشتریان قرار دهیم.

ویرا دیزل گفت: قطعا در تابستان محصولات را به بازار عرضه خواهیم کرد و در این مسیر تصمیم داریم شرایط مناسبی در اختیار خریداران بگذاریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا