اخبارخودرو

پیکاپ L7پلاس محصول جدید دیار خودرو

دیار خودرو قصد دارد برای توسعه سبد محصولات خود سگمنت پیکاپ را با L7پلاس را به بازار ارائه کند.

به گزارش خبرنگار عصر خدمات، این خودرو یکی از سگمنت های پر طرفدار پیکاپ است و تمامی خودرو سازان در تلاش هستند تا بتوانند سهم بازار بیشتری را از این خودرو کسب کنند. دیار خودرو با عرضه پیکاپ پلاسL7 به بازار کشور قصد گرفتن بخش خاصی از بازار پیکاپ های کشور را دارد، که تا به امروز به آن کمتر توجه شده است.

پیکاپ L7 پلاس محصولی از نشان کیتون Keyton از سرزمین اژدهای طلایی چین است. پیکاپی با رخی عضلانی و موتوری پردوام.
پیکاپ جدید دیار خودرو دارای کابین با ظرفیت چهار نفرو وفضای بار مناسب است. طراحی ظاهری آن با پیروی از الگو آمریکایی عضلانی طراحی و تولید شده که با جلوپنجره ای بزرگ با خطوط افقی و متریال کرومی این امر را اثبات می کند.
چراغ های بزرگ با قابلیت چراغ روشنایی روز در کنار این جلو پنجره قرار گرفته اند. به صورت کلی طراحی این خودرو برای سالیان گذشته است اما طرفداران خاص خود را دارد. کسانی که علاقه مند به چهره ای بیش از حد عجیب و اغراق شده در خودرو شان نیستند، پیکاپ L7 پلاس می تواند یک گزینه مناسب برای این افراد باشد.
نمای کناری و عقب همچون سایر پیکاپ های بازار کشور المان خاصی برای ساخت هویت خودرو ندارد و می توان به سایز رینگ این خودرو که ۱۷ اینچ است اشاره کرد.
قلب تپنده L7 پلاس که پیشتر آن را با دوام تر از رقیبان معرفی کردیم ، دارای یک موتور چهار سیلندر خطی با حجم ۲.۴ لیتر و دارای تنفس طبیعی از نشان میتسوبیشی است. کد موتور پیکاپ L7 پلاس ۴K22D4M بوده که از خانواده ۴K2 محسوب می شود .
یکی از اصلی ترین مزیت های این پیکاپ موتور آن است که از نشانی با اصالت و همچنین با دوام به دلیل تنفس طبیعی برگرفته شده، چرا که با توجه به شرایط سوخت کشور و حجم بالای این موتور کمترین مشکل را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.
این موتور قادر به تولید توان ۱۵۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است، با توجه به وزن خالص ۱۸۶۵ کیلو گرمی این خودرو توان مناسبی به شمار می آید. این موتور دارای تکنولوژی زمان بندی متغییر سوپاپ ها(Mivec) است.
رقیبان با توجه به اینکه از توروبو شارژر استفاده می کنند هم اصطحلاک و حساسیت نگهداری موتور بالاتری دارند و هم سوخت باکیفیت با عدد اکتان بالا از دغدغه های اصلی مالکان بوده، که پیکاپ جدید دیارخودرو با توجه ویژگی های که‌دارد از آن مبرا شده است .
توان تولید شده ازا ین پیشرانه به یک گیربکس ۵ سرعته دستی منتقل می شود تا دو محور این پیکاپ را به حرکت در بیاورد. این خودرو قادر به حمل وزن ناخالص ۳.۱ تن است که عدد مناسبی برای یک پیکاپ به شمار می آید.
داخل کابین پیکاپ L7 پلاس، طراحی ساده اما کاربردی را مشاهده می کنید . یک نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا در میان داشبرد این خودرو تجهیز شده که این مالتی مدیا از طریق کنترلگر های فرمان هم قابل تنظیم است.
کلاستر این خودرو ترکیبی میان دیجیتال و آنالوگ است. یک کامپیوتر سفری دیجتال در میان عقربه های این خودرو وظیفه نمایش برخی اطلاعات مانند فشار باد تایر ها(TPMS) و سایراطلاعات را بر عهده دارد. روکش صندلی ها چرمی بوده و برای حفظ ایمنی سرنشینان جلو این خودرو به دو ایربگ مجهز شده است.
پیکاپ L7 پلاس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده ارگان ها و سازمان ها باشد چرا که با قیمت پایین تر از رقبا امکانات و دوام قابل توجهی را در اختیار آنان قرار می دهد.
این پیکاپ توسط ایساتیس موتور زیر مجموعه دیار خودر که در کار نامه خود عرضه پیکاپ Deer، وینگل ۳و وینگل ۵ را هم دارد، عرضه خواهد شد. این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش امتحان خود را پس داده و توانسته عملکردی مناسب را ارایه کند.براساس شنیده ها در آینده دیار خودرو قصد دارد تا نسخه اتوماتیک و پر آپشن تری از این محصول را نیز به بازار عرضه کند.

 

علی غفاری

اتنهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا