اخبارخودرو

کرمان باتری موتورسیکلت برقی K10 را معرفی کرد

شرکت کرمان باتری از زیر مجموعه های صنایع خودروسازی کرمان اقدام به تولید دو مدل موتورسیکلت برقی نموده است.

به گزارش عصر خدمات، طی روز های گذشته تصاویری از شوروم مرکزی گروه کرمان خودرو منتشر شد که در آن دو موتور سیکلت جذاب به رنگ قرمز و آبی به چشم می خورد که در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از این دو محصول جدید بپردازیم.

شرکت کرمان باتری ارگ از زیر مجموعه های صنایع خودروسازی کرمان است که از سال ۱۳۹۷کار خودرا با هدف تولید باتری های استارت استاپ خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی بم آغاز نموده است و توانسته طی این سالها محصولات خود را در کنار نیاز تولید به بازار عرضه نماید. حالا این شرکت در مسیر توسعه اقدام به تولید موتورسیکلت برقی نموده است که در ذیل با موتورسیکلت برقی و جذاب K10آشنا می شویم.

مشخصات فنی
موتور سیکلت قرمز رنگ که هنوز نام قطعی آن مشخص نشده است ولی در تبلیغات آن را با نام K10 معرفی کرده اند یک موتورسیکلت برقی است که در بخش فنی از باتری ۸۰آمپر ساعتی بهره می برد و حداکثر سرعت آن ۱۲۵کیلونتر بر ساعت است و اگر بخواهیم با حداکثر سرعت این موتورسیکلت را برانیم میتوان پیمایشی معادل ۱۰۰تا ۱۲۰ کیلونتر را از آن برداشت نمود اما اگر بخواهیم کمی منطقس تر و با سرعتی معادل ۶۰ کیلومتر در ساعت موتور سواری کنیم مسافتی ۱۴۰ کیلومتری را میتوان توقع داشت.

سایز تایر این موتورسیکلت برای چرخ جلو (۱۷-۱۱۰/۷۰)وبرای چرخ عقب (۱۷-۲۰۰/۵۵) است و کرمان باتری برای این موتورسیکلت صفحه کیلو متر شمار دیجیتالی را در نظر گرفته است .

شارژ
مدت زمان شارژ K14چهار تا شش ساعت است و توان حمل بار این موتورسیکلت برقی ۲۰۰کیلو گرم است و نوع باتری این موتورسیکلت از نوع باتری های لیتیومی است .

سیستم ترمز
سیستم ترمز موتور سیکلت K10در جلو و عقب دیسکی است و سیستم تعلیق آن نیز در هر دو بخش هیدرولیک است

ابعاد
ابعاد موتورسیکلت برقی کرمانی ها ۲۱۰۰-۸۳۰-۱۲۸۰میلی متر است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا