اخبارخودرو

ساپکو قلب تپنده ایران‌خودرو است

قائم مقام تامین، تولید و توسعه محصول گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ساپکو از شرکت های مهم در سطح ملی و قلب تپنده ایران‌خودرو به شمار می رود، تصریح کرد: این شرکت صرفا تامین کننده قطعه برای ایران خودرو نیست و باید توان بخش های مهندسی، طراحی و کیفیت قطعات آن تقویت شود تا با همکاری سایر بخش های ایران خودرو و شبکه تامین بتوانیم مسیر توسعه را به درستی طی کنیم.

به گزارش عصر خدمات،  علی شیخ زاده در مراسم معارفه مدیرعامل جدید ساپکو، ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق این شرکت، با اشاره به تخصص بالای منابع انسانی در این مجموعه تصریح کرد: ساپکو نقش و رسالت مهمی در فرآیند تولید گروه صنعتی ایران خودرو دارد و انتظار می رود با تحول مدیریتی از ظرفیت های منابع انسانی موجود در این شرکت به بهترین شکل بهره برداری شود و به عنوان شرکتی پیشرو و بالنده به سمت توسعه حرکت کند و این هدف در سایه درایت و کار تیمی میسر خواهد شد.
عضو هیات مدیره ایران خودرو ضمن تاکید بر حمایت مدیرعامل ایران خودرو از فعالیت های ساپکو، افزود: انتصاب مهندس پورمجیب که از مدیران با سابقه و دارای دانش فنی ایران خودرو هستند، تصمیمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تسریع در فرآیندهای تصمیم گیری و اجرای رویه های موجود در ساپکو بوده است.
مدیرعامل جدید ساپکو نیز در مراسم معارفه، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از زحمات مدیرعامل سابق ساپکو که اقدامات زیربنایی و مهمی را در این شرکت انجام دادند تشکر کرد.
کیانوش پورمجیب با بیان این که بیش از ۷۰ درصد از ارزش افزوده گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت ساپکو نشات می گیرد، ادامه داد: با همکاری تمامی مجموعه های مرتبط با شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو به کار خواهیم بست.
وی با بیان این که ساپکو ظرفیت بالایی در حوزه منابع انسانی و شبکه‌ پرتوانی از سازندگان دارد، اظهار امیدواری کرد، با این ظرفیت عظیم بتوانیم در شرایط سخت فعلی صنعت خودرو منشا خیر باشیم و با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گام های موثری را در مسیر راهبردهای گروه برداریم.

منبع: ایکوپرس

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا