اخبارخودرو

خودروهای برقی گروه سایپا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه تبریز است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه اتوشو تبریز گفت: گروه خودروسازی سایپا با محصولات متنوعی به ویژه محصولات برقی در این نمایشگاه حضور یافته که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش عصر خدمات، احمد حمزه‌زاده، با بیان مطلب فوق افزود: یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاهی این دوره، خودروهای برقی گروه سایپا است که با توجه به آلودگی هوای کلان‌شهرهای کشور، استفاده از خودروهای برقی می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت آلایندگی و پاک‌سازی محیط زیست این شهرها داشته باشد.

او تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به عنوان یکی از وزارتخانه‌های دخیل در موضوع سالم‌سازی محیط زیست، تلاش می‌کند تا در راستای استفاده از خودروهای برقی در بخش خصوصی به‌ویژه آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و تمامی تإسیسات گردشگری که در حوزه تورهای گردشگری فعالیت می‌کنند، نقش خود را در کاهش آلودگی هوا ایفا کند.

حمزه‌زاده تأکید کرد: گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه اتوشو تبریز به نسبت سال‌های گذشته با تنوع خودروهای سبک و سنگین به‌ویژه خودروهای برقی حضور یافته که این موضوع از مزیت‌های اصلی این نمایشگاه است.

او افزود: با توجه به استقبال مردم و ارگان‌های ذی ربط در حوزه میراث فرهنگی جهت استفاده از خودروهای با آلایندگی کمتر در مکان‌های تفریحی و گردشگری کشور، آمادگی لازم برای استفاده از خودروهای برقی در سایت‌های گردشگری و تفریحی کشور مهیا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری از اینکه صنعت خودرو کشور توان تولید خودروهای برقی متناسب با نیاز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور را به دست آورد، گفت: با توجه ویژه خودروسازان بزرگ کشور به تولید خودرو برقی؛ در آینده‌ای نزدیک شاهد بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کشور هستیم و امیدوارم شرایط استفاده از این نوع محصولات در تمام اماکن گردشگری کشور فراهم شود.

منبع: سایپانیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا