اخبارخودرو

پنجمین سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان کرمان موتور

باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای اجرای سیاست‌های مشتری‌مداری کرمان موتور، در ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۶ با هدف تنوع‌بخشی و توسعه خدمات به مشتریان وفادارشرکت افتتاح شده و سعی در ارتقای روزافزون رضایت مشتریان دارد.

به گزارش عصر خدمات ،باشگاه مشتریان کرمان موتور نوآوری، توسعه خدمات، بهبود و تقویت ارتباط با مشتریان با شرکت را رسالت خویش دانسته و فعالیت‌های خود را در جهت پایبندی به حفظ ارزش‌های مصرف‌کنندگان، جامعه و صنعت خودرو برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند. در همین رابطه با مدیر ارتباط با مشتریان کرمان موتور جناب آقای حکمت شعار گپ و گفتی دوستانه داشتیم تا ضمن آشنایی بیشتر با این باشگاه از دیگر خدمات و ویژگی‌های باشگاه مشتریان کرمان موتور اطلاعات جامع‌تری به دست بیاوریم.

باشگاه مشتریان کرمان موتور چه خدمات ویژه‌ای به مشتریان ارایه می‌دهد؟
تخفیف‌های ویژه در خرید خودرو، اولویت در ثبت نام و تسریع در تحویل خودرو از مهم‌ترین خدمات باشگاه مشتریان کرمان موتور است. خریداران محصولات کرمان موتور با عضویت در باشگاه مشتریان این مجموعه و کسب امتیاز می‌توانند از خدمات متنوع باشگاه با توجه به دسته‌بندی اعضا -الماس، طلایی، نقره‌ای، برنز پلاس و برنز بهره‌مند شوند. اعضای باشگاه فرصت مناسبی برای بهره‌گیری بهتر از سرویس‌های شرکت و نیز آشنایی با بخش‌های مختلف، محصولات و خدمات را در اختیار دارند. عضویت در باشگاه مشتریان برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت باشگاه مشتریان کرمان موتور مراجعه کنند.

چرا باشگاه مشتریان تشکیل شد؟
همواره یکی از اصولی‌ترین اهداف کرمان موتور تلاش برای درک نیاز و خواسته مشتری و جهت‌گیری در راستای تحقق این خواسته بوده است.

به معنی دیگر شرکت کرمان موتور همواره به این امر قائل بوده که مشتری‌ می‌تواند آموزش دهنده خوبی باشد تا عملکرد خود را بر اساس نیاز مشتری برنامه‌ریزی و اصلاح کنیم. از این منظر باشگاه فرصت‌های بیشتری در اختیار ما قرار داد تا بین ما، مشتریان و اعضای کلوپ مشتریان ارتباط درست و منطقی شکل بگیرد. طبیعتاً بر اساس آن اصلاح فرایندها و جهت‌گیری مناسب در زمینه ایجاد ارتباط با نیازها و خواسته‌های مشتری آغاز شد. این امر مهمترین هدف تشکیل باشگاه مشتریان بوده است. همچنین برخورداری مشتریان وفادار شرکت از یک سری امتیازات خاص ما را به راه‌اندازی باشگاه ترغیب کرد.

دستاوردهای باشگاه مشتریان کرمان موتور چه بوده است؟
الان حدود‌ ۵۰هزار نفر عضو باشگاه مشتریان کرمان موتور هستند که از مزایای باشگاه به خصوص تخفیفات استفاده می‌کنند. همچنین مسابقاتی برای اعضا باشگاه برگزار می‌شود که به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. طرح‌های دلجویی از دیگر دستاوردهای باشگاه مشتریان کرمان موتور است که برای اعضا امکان استفاده از آن تسهیل شده است. همچنین در تلاش هستیم برای کسب رضایت بالاتر مشتریان زمینه‌ توسعه خدمات، طرح‌ها و برنامه‌های خاص خود را فراهم کنیم.

از برنامه آتی باشگاه مشتریان کرمان موتور بگویید.
با توجه به ابلاغیه اخیر مدیریت شرکت در حوزه مشتریان و باشگاه، ما برنامه‌هایی در زمینه توسعه و بهره‌گیری از مزیت‌های ویژه در خدمات پس از فروش در دستور کار خود قرار داده‌ایم که این برنامه در حال نهایی شدن است و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرایط بهتری در کسب امتیاز بر اساس خرید کالا و خدمات برای مشتریان و اعضا باشگاه درنظر گرفته می‌شود به این معنی که مشتریان به شکل مناسب‌‌تر و بهتری می‌توانند هم از خرید خودرو و هم از خرید خدمات امتیاز کسب کنند. به طور مثال هر بار مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش و‌ بهره‌گیری از خدمات‌، امتیازات خاصی برای اعضا در نظر گرفته می‌شود که می‌توانند از این امتیازات برای بهره‌گیری از تخفیفات در مراجعات بعدی استفاده کنند. همچنین طرح دیگری نیز به منظور استفاده از سرویس‌های ویژه در زمینه امداد در حال بررسی است که پس از نهایی شدن برنامه‌های جدید از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

به اعضا باشگاه چه نویدی می توانیم بدهیم؟
باور ما در باشگاه مشتریان کرمان موتور بر این است که خدمت به مشتری مسئولیت ما است. این باور یک امر بدیهی است و ما مشتری را دارایی و سرمایه اساسی خودمان تلقی می‌کنیم. ما در واقع در شرکت کرمان موتور دو دارایی اصلی داریم اول مشتریان و بعد‌ کارکنان. باشگاه مشتریان در واقع ابزار و وسیله‌ای است برای پیوند گسترده با مکانیزم‌های تعریف شده بین مشتری و خواسته‌هایش با نیروهای انسانی شرکت درحوزه‌های مختلف تحقیق و توسعه‌، تولید‌، کیفیت،‌ مهندسی،‌ فروش،‌ بازرگانی و … به منظور ارایه بهتر و بیشتر خدمات. بر این اساس یکی از راه‌های تحقق این مهم، ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت کرمان موتور و مشتریان است. مرکز تماس پیشرفته کرمان موتور که در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان راه‌اندازی شده این زمینه را مهیا کرده تا مشتریان بتوانند با شرکت ارتباط برقرار کرده و نظرات، خواسته‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در هر زمینه‌ای مطرح کنند.

نکته‌ مهم دیگری که ما برای تحقق آن در تلاش هستیم گسترش ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان است، چرا که معتقد بر آن هستیم که در واقع آنچه که نظر و خواسته مشتری است در گفت‌وگو مشخص شده و درک بهتری از آن برای شرکت ایجاد می‌شود. از این رو قصد داریم برای صحبت، پرسش و پاسخ و ارتباط تعاملی منظم با مشتریان فرصتی فراهم کنیم تا بتوانیم با آگاهی از نظرات مشتریان در راستای پاسخ‌گویی به نیاز آنها عمل کنیم. بنابراین این نوید را به اعضا باشگاه می‌دهیم که به زودی ارتباط ما به صورت تعاملی برقرار می‌شود تا بتوانیم نظرات مشتری را کسب،‌ ثبت و بررسی کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا