اخبارخودرو

جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید ایران خودرو از وظایف قوه قضاییه است

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، به همراه جمعی از معاونان و مسوولان اداری استان از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.

به گزارش عصر خدمات،  رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید اظهار کرد: در شرکت ایران خودرو خراسان حیات و پویایی را مشاهده کردم و یکی از مهم ترین وظایف ما در قوه قضاییه ایجاد آرامش و جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید این شرکت است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این شرکت بیان کرد: اقدامات بسیاری در زمینه تولید صورت گرفته است که از مدیرعامل این شرکت بابت داشتن استراتژی مشخص در تمامی حوزه ها به خصوص مسوولیت های اجتماعی تشکر می کنم.
در ادامه، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی هدف از این بازدید را حمایت از سرمایه‌گذاری و تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: هدف ما مهار تورم، رشد تولید و توجه ویژه به مسایل اقتصادی است.
سید امیر مرتضوی افزود: رفع مسایل و مشکلات واحد تولیدی مانند ایران خودرو خراسان که جمعیت کارگری فراوانی در آن مشغول فعالیت هستند و در ناحیه جغرافیایی کم برخورداری واقع شده است، برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا با ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس مانع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری ها در حاشیه شهر شده است.
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید ضمن بیان آغاز طرح تحول حوزه صنعت، معدن و تجارت با همکاری استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای این استان در حوزه قطعه سازی و تولید خودرو، یکی از پروژه‌های پیشران ما در این طرح، تولید خودروی برقی در استان است.
امیررضا رجبی با بیان این که ایران خودرو خراسان در سال های اخیر همواره در حال پیشرفت و توسعه بوده است و میزان تولید و تنوع محصول خود را ارتقا داده است، خاطرنشان کرد: خودروهایی که در این شرکت تولید می شود، مشتریان و متقاضیان فراوانی در کشور داشته است و این نشان از تعهد مدیران و کارکنان این شرکت به مقوله افزایش کیفیت محصولات است.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت های دادگستری استان خراسان رضوی و تلاش سایر ارگان ها در مسیر ارتقای تولید، گفت: شرکت ایران خودرو خراسان، اشتغال مستقیم بیش از پنج هزار نیروی انسانی فراهم کرده است که ۸۰۰ نفر از آنان طی یک سال اخیر جذب و مشغول کار شده اند و ماحصل تلاش های آن ها در شش ماهه نخست امسال نزدیک به تولید ۵۵هزار خودرو بوده است.
بیژن زاهدی فرد با اشاره به کسب تندیس سیمین مسوولیت اجتماعی در سال گذشته از هدف گذاری کسب تندیس زرین این جایزه برای سال آینده خبر داد و گفت: علاوه بر توجه به مقوله تولید، پروژه های متعددی در راستای مسوولیت های اجتماعی در حوزه های آب، محیط زیست و انرژی انجام شده است که در حوزه انرژی و مصرف برق و آب در شرایط سخت توانستیم مصرف انرژی را مدیریت کنیم و با همکاری تمامی کارکنان و خانواده های آن ها، معادل میزان مصرف پنج هزار خانوار صرفه جویی انرژی داشته باشیم.
زاهدی فرد اظهار امیدواری کرد، در آینده با پیاده سازی استراتژی های تبیین شده در این شرکت و همراهی مسوولان استانی بتوانیم توسعه پایداری در حوزه تولید داشته باشیم و خراسان را به قطب بزرگ صنعتی کشور تبدیل کنیم.

منبع: ایکوپرس

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا