اخبارخودرو

حضور زامیاد با کامیونت‌های باراد در نمایشگاه خودرو مشهد

شرکت زامیاد با جدیدترین محصولات خود در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.

به گزارش عصر خدمات، کامیونت باراد جدیدترین محصول شرکت زامیاد است که در ۴ مدل ۵.۵ تن، ۶ تن خواب‌دار و بدون‌خواب و همچنین ۹.۵ تن خواب‌دار منطبق با استانداردهای الزامی سازمان ملی استاندارد در نمایشگاه خودروی مشهد معرفی خواهد شد.

همچنین خودروهای کار و مسافری این شرکت نظیر پیکاپ زاگرس با موتور دیزل، پیکاپ کارون، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری‌ یخچال و اتوبوس ۱۲ متری شهری در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان صنعتی این استان قرار می‌گیرد.

شایان‌ذکر است، محصول جدید باراد به عنوان یک خانواده کامیونت سبک، در مدل ۵.۵ تن با موتور دیزلی شرکت نیسان با حجم ۳ هزار سی‌سی و قدرت موتور ۱۴۰ اسب بخار در دور موتورrpm 3200 ، حداکثر گشتاور موتورN.m 355 و گیربکس ۶ سرعته Fast – C6J45T با کنترل دستی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین در مدل ۶ تن و ۹.۵ تن، کامیونت باراد دارای موتور Cummins با حجم ۳ هزار و ۸۰۰ سی‌سی و قدرت موتور ۱۵۷ اسب بخار در دور موتور ۲هزار و rpm 600 حداکثر گشتاور موتورN.m 518 است که با گیربکس ۶ سرعته Fast- C6J55T به‌صورت کنترل دستی عرضه می‌شود.

کامیونت باراد از نظر رفاهی و ایمنی به قابلیت‌هایی همچون سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS)، ترمز اگزوز، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، صندلی پنوماتیک راننده با قابلیت تنظیم دستی در شش جهت، چراغ رانندگی در روز و اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دوربین دنده‌عقب، سیستم مولتی‌مدیا مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچ، سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل، آینه های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی، نمایشگر LCD صفحه کیلومتر، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، پرده راننده و شاگرد و… مجهز شده است.

گفتنی است، شرکت زامیاد در فضایی بالغ بر یک هزار و ۱۹۰ متر از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریورماه در سالن عطار نمایشگاه در ساعات ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس است.

منبع: سایپا نیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا