اخبارخودرو

فصلی جدید، مسیری نو؛ ام‌ وی‌ ام از ایکس ۳۳ کراس رونمایی کرد

ایکس ۳۳ کراس، به‌عنوان محصول جدید برند ام‌وی‌ام طی مراسمی متفاوت با حضور بیش از ۲۰۰ مهمان ویژه شامل نمایندگان فروش، اصحاب رسانه، طراحان لباس، اساتید دانشگاه و چهره‌های مطرح هنری همچون مهراوه شریفی‌نیا، پردیس احمدیه و شیدا یوسفی روز یکشنبه ۲۵ ام تیر ماه در هتل پارسیان استقلال تهران رسماً رونمایی کرد.

به گزارش عصر خدمات، در مراسم رونمایی از ایکس ۳۳ کراس که بر پایه استفاده گسترده از ویدیو مپینگ اجرا شد، ابتدا آقای جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو به سخنرانی پرداخت. او اشاره کرد که در ۲۰ سال گذشته، مدیران خودرو تلاش کرده بر اساس هدف “افزایش تجربه کاربر”، به طور مداوم محصولاتش را بهبود ببخشد، خدمات را بهینه‌سازی کند و خلاقیت را به بازاریابی آورد. همچنین به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه داشته و به‌طور فعال لذت رانندگی و تجربه برند منحصربه‌فردی را برای کاربران ایجاد کند. جک لی اشاره کرد که حالا ام‌وی‌ام به یک برند خودرویی خانوادگی و محبوب در بین کاربران تبدیل‌شده و ایکس ۳۳ کراس قرار است “سفری جدید” برای این برند باشد، چرا که این خودرو برای کاربران جوان و جهت ایجاد یک سبک زندگی به‌روز طراحی‌شده است.

سپس نوبت به هردانیان، مدیر بازاریابی ام‌وی‌ام رسید. او با توجه به قدمت بیست ساله ام‌وی‌ام به این موضوع اشاره کرد که ایکس ۳۳ کراس جدای از اینکه محصول جدید ام‌وی‌ام محسوب می‌شود، در واقع نمادی از سبک جدید زندگی به نام «کراس لایف» است. کراس لایف به معنی گذر به آینده است. به معنی جرات تغییر و حرکت روبه‌جلو داشتن است. 

پس از آن محمدی مدیر توسعه محصول ام‌وی‌ام روی صحنه آمد و توضیح داد که ایکس ۳۳ کراس، خودرویی فراتر از سگمنت قیمتی‌اش است.

همچنین در حاشیه این مراسم برندگان مسابقه طراحی فشن ام‌وی‌ام نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. این مسابقه بخشی از فعالیت‌های برند ام‌وی‌ام در حوزه سبک زندگی و فشن با هدف ایجاد فضا برای دیده شدن آثار هنرمند بود. در این بخش پروانه قاسمیان، عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ ضمن اشاره به همکاری مشترک ام‌وی‌ام و دانشگاه در حوزه مد و فشن به عنوان اولین همکاری خودرویی هنری در ایران، این مسابقه را فرصتی عالی و بستری مناسب برای دیده شدن استعدادهای هنری و دانشجویان هنر در حوزه مد و فشن دانست.

ایکس ۳۳ کراس که پیشتر ام‌وی‌ام خبر از ورودش به بازار ایران داده بود از زبان طراحی‌ای منحصر به فرد و مدرن بهره می‌برد و همچنین از لحاظ امکانات، فراتر از سگمنت قیمتی است که به نظر می‌رسد به خودرویی محبوب در بازار ایران تبدیل شده و فصلی جدید را در بازار کراس اورهای ایران آغاز کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا