اخبارخودرو

محصولات زامیاد، انتخاب اول مشتریان در بازار حمل‌ونقل سبک کشور است

در جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله زامیاد عنوان شد؛

جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله شرکت زامیاد با حضور عضو هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی صادقی کاشان، مدیرعامل شرکت زامیاد و اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان خطوط تولید شرکت زامیاد برگزار شد.

به گزارش عصر خدمات، محمدرضا شیخ عطار عضو هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه شرکت‌های تولیدی و تأمین گروه در جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله زامیاد،‌ گفت: باتوجه‌ به هزینه نگهداری پایین، کارآیی و عملکرد مناسب محصولات زامیاد، این مجموعه یکی از بهترین شرکت‌هایی است که به‌واسطه محصول خود مورد انتخاب و استقبال جامعه است و در حقیقت انتخاب اول مشتریان در بازار حمل‌ونقل سبک کشور است.

او افزود: شرکت زامیاد سال آینده برنامه‌های بزرگی در دست اجرا دارد و باید گام‌های اساسی در حوزه‌های تولید بدنه، رنگ، مونتاژ و … بردارد تا آماده تولید و عرضه محصولات به‌روزتر شود.

عضو هیأت مدیره گروه سایپا تصریح کرد: از شرکت زامیاد انتظار می‌رود، باتوجه‌ به کسب جایگاه مناسب در حوزه حمل‌ونقل تجاری سبک، محصولات خود را در حوزه‌های دیگر توسعه دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

در ادامه این مراسم، مهدی صادقی کاشان، مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام رسمی عبور از رکورد تولید ۱۲ساله در این شرکت و پروژه‌های مختلف که طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است،‌ گفت: ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، رشد ۱۰ درصدی فروش، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی، حضور در بازارهای صادراتی از جمله کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست فرمان، از جمله اقداماتی است که در سال جاری شاهد به‌ثمررسیدن آنها بوده‌ایم.

او با بیان اینکه محصول هانتر پلاس به سبد محصولات شرکت زامیاد افزوده شده است، خاطرنشان کرد: هانتر پلاس آخرین محصول چانگان و یک خودروی خاص، متفاوت و مدرن است که تولید آن به شرکت زامیاد محول شده و در آینده شاهد عرضه این محصول به بازار کشور خواهیم بود.

صادقی کاشان با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳ برای شرکت زامیاد اهمیت مضاعفی دارد،‌ گفت: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن است،‌ ارتباط ما با این سرمایه گران‌قدر افزایش خواهد یافت و تلاش می‌شود در مقابل کارکنان تلاشگر زامیاد، برای خود تعهد ایجاد کنیم و از رهگذر توجه ویژه به حوزه منابع‌ انسانی و رفاه کارکنان، در جهت پویایی، تعالی و رشد همه جانبه مجموعه‌ زامیاد گام برداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شرکت زامیاد در جهت تحقق شعار سال و به‌ثمررساندن رکورد تولید ۱۲ ساله تقدیر شد.

منبع: سایپا نیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا