اخبارتاپنفت و نیرو

افزایش ۶.۱ میلیون لیتری مصرف بنزین نسبت به سال قبل

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روزانه به‌طور متوسط ۶.۱ میلیون لیتر بنزین در سال‌جاری نسبت به سال ۱۴۰۲ بیشتر مصرف شده است.

به گزارش عصر خدمات،جعفر سالاری‌نسب، با بیان این‌که روز گذشته(۱۰ فروردین) ۱۱۷.۹ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد و میانگین مصرف در ۱۰ روز ابتدای سال بیش از شش درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: مصرف بنزین در کشور روند افزایشی دارد که باید به این موضوع توجه شود.

وی اظهار کرد: میانگین توزیع بنزین در ۱۰ روز اول فروردین ماه سال‌جاری معادل ۱۲۱ میلیون لیتر بوده و این در حالی است که در سال گذشته میانگین مصرف در مدت مشابه ۱۱۴.۹ میلیون لیتر بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که روزانه به طور متوسط ۶.۱ میلیون لیتر بنزین در سال‌جاری نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش مصرف بنزین داشته‌ایم، اظهار کرد: لازم است که مدیریت مصرف مورد توجه بیشتر همه هموطنان قرار بگیرد.

سالاری‌نسب با تاکید بر این‌که با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، مشکلی برای تامین بنزین نداریم، گفت: تقاضای ما از شهروندان این است که نسبت به مدیریت مصرف بنزین توجه کافی داشته باشند و در روزهای آینده نیز شاهد کاهش مصرف باشیم.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا