اخبارخودرو

فیدلیتی پرستیژ مدرن در مرکز خرید سیوان سنتر تهران

بهمن موتور نسخه پرستیژ خودروی محبوب فیدلیتی را در مرکز خرید سیوان در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

به گزارش عصر خدمات، این خودرو یک SUV کاملا متمایز از رقبای خود است که طراحی خاص این خودرو با خطوط کشیده و قدرتمند ظاهری با ابهت به آن می‌دهد و فناوری‌های پیشرفته نهفته در آن، تجربه سفر و رانندگی را برای کاربران خود جذاب می‌کند.
فیدلیتی پرستیژ از یک موتور ۱۶۰۰ سی.سی توربو شارژ با فناوری پاچشش مستقیم سوخت موسوم به TGDI با ۱۹۷ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. بهره‌وری بالای این موتور سبب می‌شود فیدلیتی پرستیژ عملکرد خوبی در مسیرهای پر فراز و نشیب جاده‌ها داشته باشد به ویژه آنکه این خودرو از انواع تکنولوژی‌های کنترلی و تعادلی استفاده می‌کند.
فیدلیتی پرستیژ را می‌توان در دسته خودروهای به‌روز دنیا به حساب آورد. بهره‌گیری از فناوری‌های سیستم ضد واژگونی، رادار تشخیص نقطه کور، هشدار تصادف از عقب، هشدار حرکت بین خطوط، دستیار جلوگیری از برخورد هنگام تغییر خطوط، ترمز اضطراری پیشرفته و سیستم هشدار تصادف از جلو تنها بخشی از امکانات بی‌نظیر این خودرو است. به همین ترتیب از نظر سایر فناوری‌های حفاظت از راننده و سرنشینان می‌توان به این مهم اشاره کرد که فیدلیتی پرستیژ چهار کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و همینطور دو کیسه هوای پرده‌ای دارد.
فیدلیتی یک SUV پرطرفدار در بازار است که به دلیل پشتیبانی توسط شرکت بهمن موتور، خریداران را در ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت مطمئن می‌کند.
علاقمندان می‌توانند برای مشاهده توانایی‌های فنی و سایر ویژگی‌های ظاهری فیدلیتی پرستیژ به مرکز خرید سیوان (سیوان سنتر) در شرق تهران مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا