اخبارخودرو

مبلغ مسدودی حساب وکالتی خرید خودروهای تولید داخل آزاد شود

رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، اعلام کرد که رفع مسدودی وجوه وکالتی خودروهای تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان انجام شود.

به گزارش عصر خدمات،از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «حسین فرهید زاده» با ارسال نامه ای خطاب به ۲۸ مدیر عامل بانک و موسسه اعتباری ، خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان شد.

معاون وزیر صمت در نامه آورده است: با توجه به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل، حسب تصمیمات متخذه مقرر شد تمام بانک های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم معمول کنند.

این نامه می‌افزاید: لذا مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور از تاریخ ۲۴ خرداد امسال، دستور فرمایید نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود. بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نبوده و چنانچه متقاضیان در سایر طرح های فروش خودرو شرکت نکنند، در مهلت مقرر و براساس اولویت بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه، می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا