اخبارخودرو

غرفه کرمان موتور میزبان کراس اور X5

 برای کرمان موتور همواره نمایشگاه خودروی مشهد یکی از مهمترین نمایشگاه ها بوده، به همین دلیل هر ساله این خودروساز با دست پر به این نمایشگاه قدم می گذارد.

به گزارش عصر خدمات، این بار نیز کرمانی ها علاوه بر محصولات مختلفی که با خود به بیستمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد آورده اند، به غیر خودروی A5 یک کراس اور دیگر را نیز راهی مشهد کرده بود. این خودرو که X5 نام دارد، یک کراس اور جدید است که از نظر طراحی ظاهری کاملا جسورانه جلوه می کند.

این خودرو به ویژه در نمای جلو چهره پرهیجانی دارد. این خودرو به موتور ١.۵ لیتری توربوشارژ با سیسنم پاشش سوخت GDI مجهز است و می تواند ١٧٢ اسب بخار نیرو و ٢٨٠ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در این خودرو از گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته استفاده شده است. این خودرو مجهز به چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، سیستم فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی و سنسور پارک و دوربین ٣۶٠ درجه است.

همچنین ریل سقفی، کروز کنترل، سنسور باران ، سنسور نور Auto Light، سانروف پانوراما به همراه پرده برقی، سیستم ورود بدون کلید + استارت دکمه ای، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، سیستم Power Windows مجهز به سیستم Power Sunroof با قابلیت تشخیص مانع سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن تمامی شیشه ها از دیگر تجهیزات و امکانات این خودرو هستند. در کراس اور X5 قابلیت تشخیص مانع آینه های جانبی به همراه امکان تاشوندگی اتوماتیک همراه با گرمکن و تنظیم برقی نیز وجود دارد.این خودرو در پاییز وارد خط تولید کرمان موتور می شود.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا