اخباربازار سرمایهتاپ

آخرین جزئیات از برگزاری مجامع نماد‌های استانی سهام عدالت اعلام شد

 مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مدلی که برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت پیشنهاد شده بود در حال بررسی است و هنوز تصمیم نهایی اتخاد نشده است.

به گزارش عصر خدمات، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مدلی که برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت پیشنهاد شده بود در حال بررسی است و هنوز تصمیم نهایی اتخاد نشده است.
جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص شکل و زمان برگزاری مجامع نماد‌های استانی سهام عدالت گفت: مدل پیشنهادی باید به تصویب شورای عالی بورس برسد و در صورت تصویب شورا موارد اطلاع رسانی و ابلاغ خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد: مدلی که برای برگزاری مجامع شرکت های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به شورای عالی بورس پیشنهاد شده بود کماکان در حال بررسی است و هنوز تصمیم نهایی اتخاد نشده است.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس پیش از این هم به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود، نماد‌های معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از اسفند ۱۴۰۰ با مصوبه شورای عالی بورس متوقف شدند و این توقف تاکنون ادامه دارد. دو موضوع در خصوص این نماد‌ها مطرح است اول این که این شرکت‌ها باید طبق سازوکاری که شورای عالی بورس در ادامه مشخص خواهد کرد مجامع سنوات گذشته خود یعنی سال‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ را برگزار کنند بعد از برگزاری مجامع مجدد بحث بازگشایی این نماد‌ها در شورای عالی بورس مطرح می‌شود و با تصویب و تایید سازمان بورس می‌توان نماد‌های معاملاتی این شرکت‌ها را بازگشایی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا