اخبارخودرو

عظیمی: تحصیل علم و کسب مهارت زندگی در اولویت قرار گیرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، با کودکان و نوجوانان تحت پوشش موسسه دارالقرار ایران‌خودرو دیدار کرد.

به گزارش عصر خدمات، علیمردان عظیمی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت توسعه آموزش برای کودکان موسسه دارالقرار، عنوان کرد: مسوولان موسسه باید با ایجاد شرایط مناسب، در مسیر توسعه آموزش و کسب علم و مهارت‌های مختلف زندگی و شغلی کودکان تلاش کنند.
وی ضمن تاکید بر قرار دادن زمان ویژه برای مطالعه کودکان و افزایش آگاهی آنان، گفت: کودکان استعداد بالایی در یادگیری دارند و باید در سنین کم فرصت یادگیری و خدمات آموزشی مناسب در اختیارشان قرار گیرد و با ساز و کارهایی مانند برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برای مطالعه و کسب دانش تشویق شوند.
عظیمی همچنین بر استفاده کودکان و نوجوانان موسسه دارالقرار از امکانات ورزشی ایران‌خودرو تاکید کرد و گفت: باید در مسیر سلامت جسمی و روحی این عزیزان گام برداشته شود.
وی با درخواست مربیان آموزشی موسسه، مبنی بر تکمیل تجهیزات آموزشی، با صدور دستورات لازم به مدیران زیرمجموعه ایران‌خودرو برای همکاری لازم با موسسه دارالقرار موافقت کرد.
گفتنی است، در حال حاضر ۲۷ نفر در گروه سنی کودک و نوجوان در موسسه دارالقرار ایران‌خودرو تحت پوشش هستند و با توجه به امکاناتی که در اختیارشان است موفقیت‌های قابل توجهی در زمینه تحصیل کسب کرده‌اند. یکی از این کودکان به نام سهراب با حفظ بودن سه هزار بیت شعر، نفر اول مسابقات شاهنامه‌‌خوانی استان تهران است.
کودکان ارسلان، ابوالفضل، ارشیا، فرهام، کسری، فرزاد و امیرعلی نیز نفرات برتر مدرسه در مقطع ابتدایی هستند.
همچنین موسسه دارالقرار ایران‌خودرو شش هزار و ۲۰۰ خانواده مددجو را تحت پوشش خود دارد که در مناسبت‌هایی مانند عید نوروز و ماه مبارک رمضان با کمک خیرین از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

منبع: ایکوپرس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا