اخبارخودرو

مدیران خودرو با تیراژ ۳۵۰ هزار خودرو طی ۵ سال آینده

مدیرعامل مدیران خودرو گفت: یکی از اهداف اصلی ما در مدیران خودرو با برند ام وی‌ام و فونیکس پایین آوردن سطح آلایندگی محصولات عرضه شده در‌بازا ‌‌کشور‌است. 

به گزارش خبرنگار‌عصر خدمات، بهرام شریعت مدیرعامل مدیران خودرو در نشست خبری در خلال نمایشگاه  تحول صنعت خودرو در جمع خبرنگاران درباره دستاورد هایی نظیر رضایت مندی مشتریان و سطح کیفی محصولات توضیحاتی را ارائه کرد.‌

مدیرعامل مدیران خودرو اظهار کرد:یکی از اهداف اصلی ما در مدیران خودرو با برند ام وی‌ام و فونیکس پایین آوردن سطح آلایندگی محصولات عرضه شده در‌بازا ‌کشور‌است .

وی در ادامه افزود: برنامه پنج ساله شرکت مدیران خودرو دستیابی ۱۲۰ هزار خودرو درسال جاری و سال آینده به ۳۵۰ هزار‌خودرو و دستیابی سهم بازار‌ ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۵ است.

شریعت درباره تکنولوژی های عرضه شده در‌خودرو در محصولات این شرکت گفت: ما در سال ۱۴۰۰ ADAS برسیم، و همچنین درسال های آتی از نظیر این تکنولوژی ها را بر روی محصولات عرضه خواهیم کرد.

شریعت در خصوص مرکز تحقیق و توسعه ایجاد شده درسال ۱۴۰۱ توسط مدیران خودرو تصریح کرد : در برنامه سال آتی جذب نیرو و آموزش آنان در‌کشور‌چین است تا بتوانیم ما هم در‌خصوص طراحی تا تولید محصول در کشور شروع به فعالیت داشته باشیم.

مدیرعامل مدیران خودرو درباره برنامه ساخت خودرو برقی توسط این نشان بیان کرد : اگر‌وزارت صمت، معادن مس و لیتیوم را در اختیار‌ ما بگذارند ما با سرمایه گذاران خارجی، خودرو برقی در چند سال آینده برای بازار تولید و عرضه خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه داخلی سازی این شرکت افزود: می خواهیم با ایجاد شهرک صنعتی و محلی برای فعالیت قطعه سازان داخلی و خارجی را  محیط خوبی ایجاد کنیم.

‌ شریعت یادآور شد: یکی از تکنولوژی هایی که مدیران خودرو قصد دستیابی به آن را دارد ساخت شاسی یکپارچه تمام آلومینیوم با تکنولوژی ریختگری‌آلومینویم تحت فشار‌ است.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو درباره نرخ خدمات پس‌ازفروش   قطعات و برنامه سرمایه گذاری شریک تجاری مدیران خودرو گفت: خدمات ما تابع قیمت ارز است که بالارفتن آن نرخ تمام شده بالاتر رفته اما ما همیشه تلاش کرده ایم تا با قیمت منصفانه قطعات را به مشتریان عرضه کنند. همچنین سرمایه گذاری مدیران و شریک تجاری ما اولین نکته مهم برای ساخت داخل تیراژ یک محصول است.

شریعت تصریح کرد: دامنه تغییرات در صنعت خودرو گسترده و با سرعت بالا است که باید توجه کنیم تا بتوانیم محصولی را با تیراژ مناسب با رضایت مندی مشتریان و قیمت مناسب عرضه کنیم.

وی درباره ساخت داخل محصولات اظهار کرد:   ما در پی ساخت قطعات مشترک محصولات مدیران خودرو هستیم تا هم در حال حاضر و هم در آینده بتوانیم قیمت به صرفه برای مشتریان عرضه کنیم.

شریعت در‌باره خودرو اقتصادی گفت: ما شروع به گفتگو با وزارت صمت کرده ایم، آیین نامه جدید وزارت صمت امکان تولید خودرو اقتصادی کشور ‌وجود ندارد.

وی درخصوص بازار‌ خودروی روسیه ادامه داد: برای شریک تجاری ما توجیه و قصدی برای فعالیت در‌ بازار‌روسیه وجود ندارد.

گفتنی است در اسلایدهایی که طی نشست از سوی مدیر عامل مدیران خودرو نمایش داده شد تصویر خودروی آمودا ۵ نیز دیده شد که در خبرهای قبلی پایگاه خبری عصر خدمات پیش بینی کرده بود که آمودا ۵ یکی از محصولات آینده مدیران خودرو باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا