اخبارخودرو

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شرکت در نخستین روزهای سال ١۴٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید کرد.

به گزارش عصر خدمات، عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفت و گو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزارهای توسعه در هر سازمان زیرساخت های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم سال ١۴٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی های درست از ظرفیت های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه هایی نیز بر اساس سیاست های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

منبع: سایپانیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا