اخباربازار سرمایهتاپ

هفته‌ای متعادل و رکودی در معاملات بازار سرمایه/ روز‌های خوش برای تک سهم‌ها

برخلاف بازار خوب هفته گذشته، مجدد شاهد هفته‌ای متعادل و رکودی بودیم، حتی می‌توان از آن به روز‌های خوش تک سهم‌ها نام برد.

به گزارش عصر خدمات،برخلاف بازار خوب هفته گذشته، مجدد شاهد هفته‌ای متعادل و رکودی بودیم، حتی می‌توان از آن به روز‌های خوش تک سهم‌ها نام برد. بخشی از این عرضه‌ها با توجه به سود‌های اخیر معامله گران کوتاه مدتی دور از انتظار نبود. همچنان تردید از ادامه روند رو به بالا در بازار حاکم است، اما در منفی، سهام خریداران خوبی ظاهر شدند، سفارش‌های خوبی در سمت تقاضا ثبت شد و فروشنده سنگینی وجود نداشت.

 نکته جالب هم این که گویی عکس العمل به اخبار منفی منعکس شده کمتر شده است. هرچند بجای اقدامات موثر برای بازار، هرروز شاهد چالشی جدید هستیم که به ادامه بی اعتمادی‌ها دامن می‌زند و عواقب خوبی برای بازار سرمایه ندارد. بازار در فاز کف سازی قرار دارد، این کف سازی و دست به دست شدن ممکن است هفته‌ها طول بکشد. میانگین معاملات خرد سهام و حق تقدم این هفته ۳۸۰۰ همت به ثبت رسید.

ابلاغ نرخ گاز به پتروشیمی‌ها خبر ساز شد. برای ۵ ماه نرخ ۷۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده و برای شهریور نیز علی‌رغم اینکه خروجی فرمول ۴۸۸۰ تومان بوده، نرخ ۵۶۰۰ تومان ابلاغ شده است. بانک ملت و بانک تجارت تراز ارزی خودشان را اعلام کردند و گمانه زنی‌هایی از اعلام زودتر نرخ تسعیر ارز سیستم بانکی مطرح ایت که در این صورت درآمد ناشی از آن در گزارش ۶ ماهه حسابرسی شده بانک‌ها محقق خواهد شد.

روز‌ها اخبار مختلفی در مورد واگذاری‌ها بخصوص بانکی مطرح می‌شود. هرچند بار‌ها بلوک شرکت‌های مختلف زیرمجموعه‌ی بانکی اگهی شده و در نهایت معامله‌ای هم صورت نگرفته است و باید منتظر ماند و دید آیا این بار اتفاق متفاوتی خواهد افتاد؟

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا