اخبارخودرو

نقش مؤثر محصولات رایزکو در ارتقای کیفیت خودروها

همزمان با هفته دولت خطوط تولید مکانیزه کاتالیست خودرو با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار تهران، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه بهمن در شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه راهبردی راز (رایزکو) واقع در صفادشت ملارد افتتاح شد.

به گزارش عصر خدمات ، پیش از مراسم افتتاح این خط تولید، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه مدیران ارشد این گروه در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه راهبردی راز (رایزکو) حضور یافت.

در این نشست که مدیران عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه بهمن نیز حضور داشتند، حمیدرضا صمدی رئیس هیأت مدیره هلدینگ رایزکو گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این گروه قطعه‌سازی و شرکت‌های زیرمجموعه آن ارایه کرد.

مدیرعامل گروه سایپا در این نشست گفت: رایزکو واقعاً با علم، دانش و تجربه اداره می‌شود

محمدعلی تیموری با تقدیر از عملکرد شرکت رایزکو اظهار کرد: بهترین نوع ارتباط بین دانشگاه با صنعت را در فرآیندهای رایزکو شاهد هستیم که خروجی بسیار خوبی را به بار آورده و این باعث افتخار است که علم در فرآیند صنعتی، تا به این میزان کاربرد دارد.

او با اشاره به اینکه ورود به هر شرکتی نشان‌دهنده آن است که آن شرکت با چه کیفیتی اداره می‌شود، افزود: شرکت رایزکو با علم، دانش و تجربه اداره می‌شود و تک‌تک طراحی‌ها با فکر انجام شده است که این‌ها نشان می‌دهد تفکری نوین در این مجموعه حاکم است که باعث شده تا فرآیندهای جاری در این شرکت نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: مدیرعامل رایزکو تمام ۹ حوزهEFQM)  بنیاد مدیریت کیفیت اروپا) را در این مجموعه پیاده‌سازی و به معنای واقعی اجرا کرده است.

تیموری گفت: محصولات رایزکو کاملاً استراتژیک انتخاب شده است و هر یک از محصولات این شرکت در ارتقای کیفیت محصولات خودرویی نقش زیادی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل سایپا افزود: بسته محصولات رایزکو بسیار راهبردی و استراتژیک است و جای خوشحالی‌ست که این مجموعه با آخرین تکنولوژی در زمینه قطعات مهم و ایمنی خودرو فعالیت می‌کند.

گفتنی است پروژه خط تولید مکانیزه کاتالیست خودرو شرکت رایزکو در شهرک صنعتی صفادشت با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه راهبردی راز (رایزکو) در حال حاضر سهامدار اصلی ۵۳ شرکت داخلی و خارجی با چشم‌انداز دست‌یابی به سطح کیفی جهانی و حداکثر ارزش‌آفرینی در حوزه‌های خودروسازی، قطعات خودرو، نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی (آب معدنی)، مسئولیت‌های اجتماعی و… است.

منبع : سایپا نیوز

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا