اخباربازار سرمایهتاپ

عرضه ۵۱ درصد سهام کنترلی استقلال و پرسپولیس لغو شد

طبق اطلاعیه فرابورس ایران چون تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشد، بنابراین عرضه کنترلی ۵۱ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتفی شد.

به گزارش عصر خدمات، بر اساس اطلاعیه‌ای که برای عرضه عمده سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد پرسپولیس ۴ از سوی فرابورس اعلام شده بود، آمده است: با توجه به اینکه تا تاریخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده است، لذا عرضه سهام این باشگاه که قرار بود در تاریخ ۱۲ دی ماه انجام شود، موضوعیت نخواهد داشت.


پرسپولیس

همچنین در اطلاعیه دیگری در مورد عرضه ۵۱ درصد سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد استقلال ۴ آمده است با توجه به اینکه تا تاریخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده لذا عرضه سهام استقلال در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ موضوعیت نخواهد داشت.


استقلال

 دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس سال گذشته از طریق بازار پایه فرابورس عرضه اولیه شدند و تبدیل به شرکت سهامی عام شدند و امسال قرار بود در راستای واگذاری دارایی‌ها و مولدسازی ۵۱ درصد سهام این دو باشگاه به صورت کنترلی و مدیریتی عرضه شود که چون این دو عرضه عمده مشتری نداشت بنابراین فعلاً لغو شده است.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا