اخبارخودرو

تقسیم سود ۶۱ ریال به ازای هر سهم شرکت زامیاد

مجمع‌عمومی عادی سالانه شرکت زامیاد با حضور حداکثری سهامداران در سالن همایش شهید سلیمانی شرکت پارس‌خودرو برگزار شد و به‌ ازای هر سهم ۶۱ ریال سود معادل ۱۰ درصد سود کل، میان سهامداران تقسیم شد.

به گزارش عصر خدمات،مجمع‌عمومی عادی سالانه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و مجمع فوق‌العاده شرکت زامیاد با حضور بیش از ۵۸ درصد سهامداران برگزار شد و با بررسی و استماع گزارش هیات مدیره، بازرس قانونی حسابرس مستقل شرکت در رابطه‌ با عملکرد سال مالی این مجمع و اتخاذ تصمیم در خصوص انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به‌منظور درج آگهی‌های شرکت و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع‌ عمومی عادی قرار دارد، با تقسیم سود ۱۰ درصدی معادل هر سهم ۶۱ ریال به کار خود پایان داد.

سید محسن مرتضوی، مدیرعامل شرکت زامیاد در مجمع منتهی به سال مالی ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ بیان داشت: این شرکت در سال گذشته بیشترین رشد را میان رقبا داشته است و در بازه سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد رشد تولید را ثبت کرده است. این شرکت در سال جاری محصولات متنوعی در کلاس های مختلف تجاری در دست دارد که می‌توان به اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری در کنار دو مدل کامیون کِشنده اشاره کرد.

او افزود: پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای از اقدامات قابل‌توجه شرکت زامیاد است که به‌عنوان نمونه می‌توان به اجرای بزرگ‌ترین خطوط ED و PT کشور از نظر ابعاد بدنه، احداث زامیاد ۲ در سایت شاهرود و به‌روزرسانی سایت اصلی شرکت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن رد شایعه خرید سایپادیزل تصریح کرد: حیطه فعالیت دو شرکت کمی متفاوت بوده و شرکت زامیاد متمرکز بر برنامه‌های مدون و گسترده‌ی خود در حوزه خودروهای تجاری است.

مرتضوی با اشاره به گسترش فضای صادراتی محصولات این شرکت تشریح کرد: برنامه صادرات ۲۰۰ دستگاه وانت زامیاد در هفته به کشورهای همسایه در دست اقدام است و امیدواریم آن را تا ۵۰۰ دستگاه در هفته نیز برسانیم.

شایان‌ذکر است، در این جلسه پس از ارائه گزارش و استماع هیات رئیسه مجمع ‌عمومی و عادی سالانه شرکت زامیاد، سهامداران به‌صورت مستقیم سؤالات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند.

منبع: سایپانیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا