اخبارخودرو

استقرار گروه‌های امدادی بهمن در ایام اربعین حسینی

 قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن می‌گوید، اکیپ های امدادی این شرکت از ۶ تا ۱۸ شهریور ماه آماده ارائه خدمت هستند. وی در همین رابطه اضافه کرد: این طرح به مناسبت اربعین حسینی(ع) و برای ارائه خدمات به زائران حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش عصر خدمات، خسرو خسروی‌فر قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن در توضیح نحوه استقرار اکیپ‌های امدادی این شرکت می‌گوید: نیروهای امدادی در محورهای پرتردد مرز مهران، شلمچه و مرز خسروی و استان‌های منتهی به مرزهای کشور با هماهنگی ارگان‌های ذی‌ربط مستقر شده‌اند.
خسروی‌فر از مشتریان گروه بهمن خواست در صورت نیاز به امداد خودرو، به تعمیرکاران غیرمعتبر و فاقد صلاحیت مراجعه نکنند. وی در همین رابطه اطمینان داد که که امدادگران و عاملیت‌های کشیک این شرکت تجهیزات و قطعات یدکی مانند باتری، قفل، کلید، ریموت و.. را به همراه دارند که سرعت خدمت رسانی را افزایش می‌دهد. وی در همین رابطه یادآور شد: «به کارگیری قطعات نامرغوب و اعتماد بی‌جا به تعمیرکاران غیرمجاز می‌تواند، خسارت به بار آورد.»
در همین راستا، عاملیت گروه بهمن در مسیرهای منتهی به این حرکت از تاریخ ۶ تا ۱۸ شهریور با افزایش ساعات فعالیت خود، آماده ارائه خدمات تعمیرات خودرویی به زائران خانواده بهمن هستند.
گروه بهمن با هدف مشارکت و ایفای مسئولیت اجتماعی در شور معنوی پیاده روی عظیم عزاداران سید الشهدا و یارانش در اربعین حسینی امدادگران خودرویی خود را در مسیر این حرکت عظیم معنوی بسیج کرده است.
گفتنی است؛ جهت ارائه خدمات مطلوب، واحد توسعه خدمات و امداد گروه بهمن بر نحوه ارائه خدمات امدادی نظارت کامل خواهد داشت. زائران گرانقدر در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی می‌توانند با شماره تماس ۴۸۰۲۷-۰۲۱ (داخلی ۱ ) یا موبایل اپ بهمن در تمام ساعات شبانه روز ارتباط بگیرند. مرکز تماس گروه بهمن با هدف افزایش رضایتمندی و خشنودی مشتریان، آماده دریافت نقطه نظرات تمامی اعضا خانواده بهمن است.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا