اخبارخودرو

تجربه ای جذاب از لیگ بولینگ برای مالکان خودروی اف ایکس

برند فونیکس اولویت خود را بر ایجاد حس رضایت و رقم زدن لحظات بی نظیر برای مشتریان خود قرار داده است. خط مشی فونیکس، تنها معطوف به عرضه کردن محصولات جذاب نیست بلکه به سبک زندگی و تجربیاتی که به همراه دارد نیز مربوط می‌شود.

به گزارش عصر خدمات، به همین دلیل این برند پس از نظرسنجی‌های متعدد و رسیدن به برنامه های مطلوب برای مشتریان خودرویی که عضو تازه خانواده فونیکس محسوب می‌شود، اولین رویداد بولینگ خود برای مالکان خودروی اف ایکس را در مجموعه ی ایران مال برگزار کرد. این رویداد به منظور ارائه تجربه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز برای مشتریان بود که فراتر از حس رانندگی با خودرو برای آن ها به ارمغان آورد.

اف ایکس یک خودروی اسپرت کراس‌اور شهری است که به پشتوانه ی موتور ۱.۶ لیتری توربو، رانندگی شتاب صفر تا صد کمتر از ۸ ثانیه ایی را برای راننده به ارمغان می آورد. شایان ذکر است امکانات کم نظیر مانند رادار های ADAS برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت طراحی شده است که می‌خواهند هیجان رانندگی با یک خودرو با کارایی بالا را تجربه کنند. خودروی اف ایکس نه تنها یک خودروی شیک و قدرتمند است بلکه با در نظر گرفتن نیازهای رانندگان به روز طراحی شده است. تمرکز برند فونیکس برای رضایت مشتریان جوان با ذائقه لوکس در سراسر این رویداد مشهود بود، که نشان دهنده تعهد به رضایت مشتری و ایجاد لحظاتی مفرح و تجربیات استثنایی است.

مالکان اف ایکس با شرکت در لیگ بولینگ فونیکس، لحظاتی شاد را در محیطی دوستانه با رقابت‌های پرهیجان تجربه کردند و پس از چند دوره مسابقه، برندگان توسط داوران مشخص شدند. همین امر سبب شد که عنصر سرگرم کننده و رقابتی به رویداد اضافه گردد و به مشتریان فرصتی داد تا مهارت‍‌های خود را به رخ بکشند و با یکدیگر رقابت کنند.

علاوه بر مسابقه بولینگ، دو کارشناس ورزشی با دستگاه‌هایی با تکنولوژی روز، تست بدنی و آنالیز فیزیکی را برای مشتریان انجام دادند تا برتعهد برند فونیکس نسبت به سلامت مشتری و سبک زندگی تاکید کنند. این نشان داد که فونیکس در کنار اهداف تجاری، برای رفاه و سبک زندگی مشتریان، اهمیت والایی قائل است.

این رویداد همچنین شامل یک مسابقه شافل بورد بود که یک عنصر سرگرم کننده دیگر را به رویداد اضافه کرد و به مشتریان این فرصت را داد که تجربه جدیدی را امتحان کنند و در این رقابت‌ها جوایزی را به دست آورند.

در طول این رویداد، مالکان تجربیات خود را از سواری با «اف ایکس» در خصوص سرعت، ایمنی ،امکانات کم نظیر و عملکرد عالی با حضار و مدیران این برند به اشتراک گذاشتند که این امر باعث تقویت ایجاد حس اجتماعی در بین مشتریان شد و سبب شد آنها احساس کنند بخشی از گروه بزرگتری از افراد هم‌فکر و هم سلیقه هستند.

پس از راهنمایی مشتریان به محل برگزاری مراسم اهدای جوایز، همه مدعوین گرد هم آمدند تا این مراسم با هیجانی بیشتر ادامه پیدا کند. مراسم اهدای جوایز به سه نفر از برندگان آقا و سه نفر از بانوانی که توانستند بهترین نتیجه را اخذ کنند به همراه تشویق حضار برگزار شد و جوایز نفیس در کنار کاپ قهرمانی اولین لیگ بولینگ تقدیم عزیزان شد.
در انتهای این رویداد جذاب به هر خانواده جوایزی برای یادبود اهدا گردید تا حسن ختامی خاطره انگیز برای همه مشتریان باشد.

در پایان، رویداد بولینگ اف ایکس فرصتی عالی برای صاحبان این خودروی جذاب بود تا گرد هم آیند، لحظات خوشی را تجربه کنند و خاطراتی ماندگار به جا بگذارند. این گواهی بر تعهد واحد customer operations برند فونیکس بود که در پی رضایت بیشتر مشتری و ارائه تجربیات استثنایی رقم خورد.

این رویداد ورزشی، اهمیت سلامت مشتری، سبک زندگی و تجربیات منحصر به فرد را به نمایش گذاشت. این رویداد اولین بار برای مشتریان اف ایکس برگزار شد اما قطعا آخرین نخواهد بود. فونیکس مشتاقانه منتظر است تا به همه دارندگان Fownix FX در رویداد هیجان انگیز بعدی خود خوشامد بگوید و به آنها نشان دهد که چقدر برایشان اهمیت قائل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا