اخبارخودرو

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳، تاکید کرد: این بنگاه در سال پیش رو راهبرد و سیاست‌هایی را با جدیت دنبال و پیاده‌سازی خواهد کرد که رضایت مردم و سایر ذینفعان کسب شود.

به گزارش عصر خدمات، متن کامل پیام نوروزی جواد توسلی مهر، ‌مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

حمد و سپاس سزاوار آفریدگار یکتاست که بار دیگر با شروع بهاری نو، برگ دیگری از نعمات بی‌کرانش را به روی ما گشود.

فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را به همه هموطنان عزیز خصوصاً خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا و فعالان صنعت خودرو صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزو دارم، سال ۱۴۰۳ سالی پر خیر و برکت و سرشار از موفقیت و شادکامی برای همه هموطنان و همکاران عزیزمان باشد.

آغاز سال نو اگر چه پایانی بر یک سال تلاش صادقانه فعالان صنعت خودرو است،‌ اما سرآغازی برای یک سال کوشش و خدمتی دوباره خواهد بود، سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر، بر تلاش خویش بیفزاییم.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، گروه خودروسازی سایپا با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی تمام تلاش و همت خود را در راستای تحقق این شعار و پاسخ به منویات رهبر فرزانه انقلاب انجام خواهد داد.

امیدوارم در سال جدید، با همت و تلاش تمامی همکاران، در مسیر کسب رضایت حداکثری مردم و ذینفعان از محصولات گروه خودروسازی سایپا گام برداریم.

از درگاه خداوند متعال سلامتی،‌ سعادت و موفقیت روزافزون همگان را آرزومندم و امیدوارم که سال جدید، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

منبع: سایپا نیوز

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا