اخبارخودرو

۲۵ اسفند؛ آغاز اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳ در بهمن موتور

طرح امداد نوروزی بهمن موتور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲به مدت ۱۹ روز تا ۱۴ فروردین اجرا خواهد شد.

به گزارش عصر خدمات،این طرح با کمک ۸۵ عاملیت حاضر و اسکان ۱۱۰ امدادگر در شهرهای متفاوت و در مسیرهای مواصلاتی اجرا خواهد شد؛ بر این اساس واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند.

طرح امدادی ویژه نوروز ۱۴۰۳ از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین به مدت ۱۵ روز (عاملیت ها از تاریخ ۲۹ اسفند به مدت ۱۴ روز) اجرا می‌شود و طی آن تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های بهمن‌‌موتور از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی خواهند بود.

به مشتریان توصیه می‌شود از خدمات امدادی متفرقه و بدون مجوز استفاده نکنند؛ زیرا دریافت تعمیرات متفرقه می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از‌ جمله به‌ کارگیری قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین باشد. شرکت بهمن‌موتور تلاش دارد در تمامی مسیرها، دسترسی به خدمات تضمین‌شده را فراهم کند.

گفتنی است هم‌وطنان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد تماس بگیرند، همچنین می توانند از طریق وب‌سایت و نرم‌افزار گروه بهمن خدمات امدادی خود را ثبت کنند؛ البته فهرست نمایندگی‌های گروه بهمن در وب‌سایت این شرکت به نشانی www.bahman.ir اعلام شده است.

برای خواندن اخبار خودرو و اخبار اقتصادی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا